Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-01-2014, 09:44   #1
mgrlutek
ford::beginner
 
Avatar mgrlutek
 
Imię: Ariel
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1.8 tddi - 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 49
Domyślnie uszkodzonilo rozrzad po remoncie silnika? Glosno i nierowno pracuje

witam serdecznie, mam foke 1.8tddi z 2000r. Jesli chodzi o mechanike pojazdowa to jestem laikiem i remont robiony byl z pomoca znajomego w moim garazu.
Moje problemy zaczely sie miesiac temu awaria korbowodu przy przebiegu 223850km. Silnik bardzo glosno walil wiec go zgasilem i dalej odholowalem do garazu. Diagnoza po zdjeciu miski olejowej, widoczne zmielone blaszki w srodku. Nie chcialem kupowac kota w worku, wiec silnik wolalem wyremontowac. Kupilem jeden uzywany tlok z korbowodem, wymienione wszystkie pierscienie, panewki, uszczelniacze zaworowe wszystkie mozliwe uszczelki. Przy okazji nowe sprzeglo bo juz niedawalo rady i rozrzad.

Wszystko udalo sie poskladac w calosc, pierwsze odpalenie silnik chodzil bardzo ladnie, lepiej niz poprzednio. Zgasilem silnik, za jakies pol godziny drugie odpalenie i przy kreceniu rozrusznikiem poszla rolka napinajaca w rozrzadzie (nasz blad, niedokrecone kolo pasowe )
Od nowa zwalanie glowicy. Wymiana 3 wygietych zaworow, 3 nowe szklanki. Glowica zawieziona na sprawdzenie szczelnosci.

Musielismy calkowicie zdemontowac lancuch bo scielo klin na zebatce.