![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Jurand
Zarejestrowany: 13-05-2013
Skąd: Elbląg
Model: Ford Focus C-MAX
Silnik: 1.6 tdci 90km
Rocznik: 2007
Postów: 11
|
![]()
Mechanik chce zaślepić EGR i zmienić soft podpowie ktoś ile mogę max zapłacić
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
![]()
a po co soft?
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::advanced
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 10-02-2011
Skąd: Pajęczno
Model: FOCUS C-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 448
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Imię: Jurand
Zarejestrowany: 13-05-2013
Skąd: Elbląg
Model: Ford Focus C-MAX
Silnik: 1.6 tdci 90km
Rocznik: 2007
Postów: 11
|
![]() Cytat:
Bump: wymieniać czy zaślepiać ?, bo nie wiem co się będzie działo po zaślepieniu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
![]()
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
![]()
egr wyrwiesz za jakieś 500 pln nówkę starczy poszukać na allegro.pl jak się sprężysz to sam wymienisz i forscanem zaadoptujesz w 3 godziny i nie martwisz się o błedy itp - przelicz może zaślepienie i oprogramowanie wyjdzie prawie tyle samo
jaką gwarancję daje ci ten mechanior że będzie ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::advanced
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 10-02-2011
Skąd: Pajęczno
Model: FOCUS C-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 448
|
![]() Cytat:
Nigdy tego nie robiłem ale jutro zabieram się do czyszczenia EGR-a i myślę go zmapować. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
![]()
oj sorka zabrakło przecinka - chodziło mi że zrobisz to wszystko w 3 godziny
sama zabawa z komputerem to kilka minut, najgorsze jest dobranie się do diabła, tyle co mogę podpowiedzieć to: - nie rozkręcaj górnej części obudowy z tworzywa na cztery wkręty - tam jest elektronika i sprężynka którą ciężko założyć - sposób jest ale możesz więcej biedy narobić - elektronikę z silnikiem odkręć przed czyszczeniem - są dwie uszczelki więc ich nie pogub - jeśli masz chłodnicę dolotu do egr z rurkami to nie musisz jej demontować i odłączać bo wyleci płyn - odepnij spinkę łączącą i zostaw rurę z chłodnicą przy silniku - egr ma blaszaną uszczelkę którą dosyć ciężko założyć jak nie ma się wprawy ale jest sposób na b.cienką nić - przykładasz uszczelkę do egra, przez otwory przekładasz nic złożoną na wpół i robisz pętelkę jak przy przeponie wędkarskim - uszczelka ci nie ucieknie - przykładasz do chłodnicy zapinasz spinkę - obejmę, i spokojnie wkładasz śruby i dokręcasz |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 10-02-2011
Skąd: Pajęczno
Model: FOCUS C-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 448
|
![]()
Dzięki za opis ale już czyściłem Egr :-D
Choć nie znałem sposobu nitką Interesowało mnie samo mapowanie, ciekawy jestem czy uda mi się zmapować po wyczyszczeniu Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-07-2014
Skąd: Tomaszów Maz.
Model: INNY
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2003
Postów: 85
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|