|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-08-2015, 20:12 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Zużycie elementów głowicy
Witam, popychacz na zdjęciach i jego gładź, oraz miseczka dźwigienki z jej otworkiem oraz wżery przy rolce dźwigienki, to czy będą miały jakiś wpływ?
Sprawdziłem wszystko pod mikroskopem. Dodam że rolka dźwigienki wystaje poza ten jej wżer. Normalnie gołym okiem tego nie dojrzycie na swoich podzespołach głowicy. Patrząc na nowe dźwigienki iny to też mają takie nierówności na dźwigienkach tak że chyba to normalna rzecz. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Co do hydro popychaczy, łebki są jak najbardziej zaokrąglone poprawnie i na swój sposób dotarte że mają taki połysk...
__________________
Ostatnio edytowane przez technikibart ; 24-08-2015 o 19:13 |
24-08-2015, 09:22 | #2 |
Postów: n/a
|
Odp: 1.6 tdci i trwałość głowicy...
Może w kosmos na tym nie polecisz, ale po ziemi jeżdzić można.
Ostatnio edytowane przez salom ; 25-08-2015 o 14:47 |
24-08-2015, 14:12 | #3 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 04-12-2011
Skąd: Mielec i okolice
Model: Focus 1,6 tdci; Fusion 1
Silnik: 1,6 ON; 1,4 Pb
Rocznik: 2012; 2004
Postów: 1,313
|
Odp: 1.6 tdci i trwałość głowicy...
Nic nie jest wieczne i stosowane materiały nie są przewidziane na 1 mln km, a jaki przebieg ?
Mariusz
__________________
Było Mondeo 1999 1.8TD, był C-Max 2007 1.6 TDCI, jest Fusion I, i Focus 2012 1.6 TDCI, o Merivie B nie wspomnę bo wstyd |
24-08-2015, 14:31 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: 1.6 tdci i trwałość głowicy...
Serwisowany co 20tyś przejechane prawie 200tyś
Nie ma co się sugerować wymianami oleju które producent przewiduje. Jeszcze trochę i powie że są bez obsługowe.
__________________
Ostatnio edytowane przez technikibart ; 24-08-2015 o 14:33 |
24-08-2015, 15:08 | #5 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 04-12-2011
Skąd: Mielec i okolice
Model: Focus 1,6 tdci; Fusion 1
Silnik: 1,6 ON; 1,4 Pb
Rocznik: 2012; 2004
Postów: 1,313
|
Odp: 1.6 tdci i trwałość głowicy...
Stare Mondeo 1,8 TD miał zrobione 380tyś i klekotał idealnie (kupieć podobno zrobił już kolejne 40tyś), na "mesiu" miałem 600tyś i zero problemów, teraz zastanawiam się czy do 300tyś dociągnie bez problemu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., ale zawsze wymieniałem oleje i filtry co 10tyś i lałem dobrej klasy oleje.
Mariusz
__________________
Było Mondeo 1999 1.8TD, był C-Max 2007 1.6 TDCI, jest Fusion I, i Focus 2012 1.6 TDCI, o Merivie B nie wspomnę bo wstyd |
28-08-2015, 21:31 | #6 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Zużycie elementów głowicy
przeciez tam jest kilometr tolerancji, a całość pracuje w kąpieli olejowej, wałek idzie na rolke wiec... i tak szybciej pęknie sama dźwigienka niż cokolwiek innego się stanie
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
30-08-2015, 06:45 | #7 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: Zużycie elementów głowicy
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. + mała fotorelacja: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Dojdą nowe hydro...
__________________
Ostatnio edytowane przez technikibart ; 30-08-2015 o 08:16 |
|
30-08-2015, 20:37 | #8 | |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Zużycie elementów głowicy
Cytat:
NA fotkach z pod mikroskopu nie każdy element można zidentyfikować, zurzycie mechanizmu dźwigienki myślę pomijalne, najważniejsza szczelność samego hydropopychacza i brak zaciec w jego pracy. A tak w ogóle co się stało ze rozbiórka? Istotniejsze w tej zabawie jakiego preparatu użyjesz do uszczelnienia pokrywy trzymającej wałki rozrządu.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
|
30-08-2015, 20:54 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: Zużycie elementów głowicy
Nie cytujemy całych postów
Już oczyszczone, myjka ultradźwiękowa to załatwiła w pewnym roztworze.
__________________
Ostatnio edytowane przez SRS ; 30-08-2015 o 21:29 |
30-08-2015, 21:27 | #10 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Zużycie elementów głowicy
USZCZELNIENIA nie oczyszczenia.
Silikon tam to nie jest dobry pomysł.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |