![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 08-07-2015
Skąd: Ck
Model: mk4
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]()
Witam
Mam bardzo uciążliwy problem(bardzo rzadko ale poszarpuje najbardziej na trójce jest to odczuwalne) w swoim mondeo mk4 2.5T a mianowicie zapala się Check engine. Błędu dobrze nie pamiętam ale jest o ciśnieniu paliwa. Czujnik na listwie zmieniony na 100% sprawny ,Pompa paliwa również sprawdzona też jest sprawna moje pytanie brzmi czy w naszych fordach jest również taki moduł ja w Volvo a dokładnie sterownik/moduł sterowania pompą paliwa jak tak to gdzie się on znajduje (na Amerykańskim forum wyczytałem że ten moduł jak dostanie wilgoci to może powodować błędy o ciśnieniu paliwa ). Ostatnio edytowane przez nowemondeo ; 25-11-2015 o 20:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,528
|
![]()
Kiedyś słyszałem o problemie z przegrzewającym się PCM. Jak było mu za gorąco to wywalał dziwne błędy.
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
![]()
Podaj dokladnie jaki to DTC.Cisnienie,moze zly dobor mieszanki....moze cos z wezami....Jest problem jak mocno go przeciagniesz czy po emerycku?
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
|
![]()
gdybyś użył interpunkcji w swoim pierwszym poście łatwiej byłoby to czytać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 08-07-2015
Skąd: Ck
Model: mk4
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]()
Dziękuje za odpowiedzi błąd występuje sporadycznie albo nie jest to zauważalne ,szarpanie lub dławienie silnika występuje tylko przy mocnym przyciśnięciu ,samo dławienie trwa krótką chwilę po delikatnym odjęciu gazu i znów do końca problem znika
ale błąd ciągle się świeci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Panowie o pomoc w załączniku kody błędów i wykresy Ostatnio edytowane przez nowemondeo ; 16-03-2016 o 21:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 08-07-2015
Skąd: Ck
Model: mk4
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]()
Panowie jak sądzicie co to może być
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::beginner
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 08-07-2015
Skąd: Ck
Model: mk4
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FCP member
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
|
![]()
Spróbuj sprawdzić w takiej kolejności:
- ciśnienie jakie daje pompa: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - poczytaj kilka wskazówek (m.in. w volvo jest moduł pompy, który był przez serwisy przenoszony pod wykładzinę w ramach akcji serwisowej o tym wspominałeś). [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] w tym wątku wskazywano na jakość paliwa, przeprowadzenie czyszczenia układu specjalnym środkiem, niedrożny filtr paliwa. Na to wygląda, że moduł pompy występuje (schemat w załączniku), ale gdzie jest zlokalizowany to musisz poszukać sam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. http://ebayapi.loc8apartltd.netdna-cdn.com/00/s/NDgwWDY0MA==/z/lMEAAOSwyjBW2w2i/$_1.JPG |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 08-07-2015
Skąd: Ck
Model: mk4
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FCP member
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
|
![]()
Nie wiem czy pompa ma dwa biegi ale na jednym z forów przeczytałem, że po wymianie na nową (nie wiem czy oryginał czy zamiennik) po przekreceniu stacyjki pompa działała jakby w dwóch lub trzech krokach. Ale nie wiem czy to normalne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|