|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-05-2007, 10:42 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-07-2005
Postów: 25
|
Otwieranie tylnej klapy z pilota.
Witam. Kolejny raz poruszam temat związany z otwieraniem tylnej klapy w combi. Sprawa wygląda podobnie jak u innych użytkowników tego modelu auta. Jak jest ciepło jest git jak jest trochę wilgoci dupa.. tzn. nie mogę otworzyć klapy ani od wewnątrz z przycisku ani za pomocą przycisku z mikrostykiem zaraz obok zamka. Ponieważ ten temat był wielokrotnie poruszany i opisywany... wymieniłem mikrostyk. Sam mikrostyk działa. Co więcej działa też włacznik z wnętrza kabiny. Sprawdzam to na omomierzu. Tylko, ze te 2 elementy działają do pewnego etapu. To znaczy, mikrostyk z klapy i włącznik z panela łaczą się w obwód (są spięte dwie wtyczki w jednym gnieździe w przewodach pod blacha w klapie) i kable "lecą" gdzieś do przodu auta, by najprawdopodobniej zostać albo wpięte w jakąs kostkę... albo bezpośrednio w centralkę. No i wychodzi,z e tu tak naprawdę jest problem. Niestety nie wiem tak naprawdę gdzie tego szukać i czy aby napewno dobrze myślę. Kiedyś znalazłen jakiś artykuł, że niby pod siedzeniem kierowcy jakieś przewody się przecierają, ale nijak nie potrafię odszukać poraz drugi tego samego artykułu. Panowie (i Panie), może ktoś z Was zabrnął do tego momentu ?... Wierzę nadal, że jestem w stanie sam to naprawić.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
21-05-2007, 07:55 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-06-2006
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: IX 2009
Postów: 16
|
Cześć, widzę,że przebyliśmy tą samą drogę. Objawy mam takie same, po wymianie mikro, bez zmian, ale kiedyś mechanik jeden mi podpowiedział,że może coś byś w głównym siłowniki od centralnego w drzwiach kierowcy. Mam rozebrać poczyścić, wysuszyć.
Ciągle nie mogę się za to zabrać ale teraz warunki pogodowe sprzyjają więc może... pozdrawiam, romek z bydgoszczy |
24-05-2007, 07:10 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-07-2005
Postów: 25
|
Elo.. wczoraj rozmawiałem z kolega z Forda i sugeruje, że jeśłi mikro był wymieniany i działa, to może też być problem z modułem GEM (sama elektronika...). Ten moduł miał tendencje oddziaływania na wilgoć. I teraz pytanie, czy można go sprawdzić, rozebrać we własnym zakresie ??? Musiałbym poszukac gdzie on jest zamontowany. Koszt takiego modułu to tysiac z okładem.... a podróbek niet. Żeby jednak cokolwiek powiedzieć, trzebaby ząłożyć w pełni sprawny i porównać działanie...
|
24-05-2007, 08:27 | #4 |
ford::professional
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 14-09-2004
Skąd: Bielsko - Biała
Model: Kuga
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1,930
|
O ile pamiętam to GEM znajduje sie z przodu w okolicach nóg pasażera. Czy da się go rozebrać? Pewnie tak, ale nie ręczę. Sprawdź czy woda ci się nie leje wlaśnie w tamtych okolicach. (np z filtra przeciwpyłkowego :fcp27 )
|