Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-03-2017, 05:54   #1
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Brak mocy, padły wtryski?

Witajcie.
Jakis czas temu skasowałem swojego HB. i kupiłem kombi lf 2001r. 1.8 TDDI. Jednakże okazało się, że ma uszkodzoną pompę i rozrusznik. Więc krótko myśląc wstawie swój stary silnik i będzie git.

Zaczeły się schody.

Okazało się, że w bloku silnika C9DC jest dziura na pięść Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W nowym C9DA sprawdziłem kompresje i prawie jak nowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przełożyłem:
Pompe
Komputer
Map sensor
Alternator
Rozrusznik.

Odpalam i....... działa. Ale na biegu jałowym przerywa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. przyspiesza jak powinien od 800-2000 idealnie i powyżej również. Jak się rozgrzał to już tak mocno nie przerywał. Obroty falowały w zakresie 10-20 obr/m. Wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo. Dodam tylko, że auto było na mocnejjj rezerwie.

Wymieniłem wtryski ze starego silnika i bieg jałowy działa perfekt ale za to już tak spektakularnie nie przyspiesza.

Spalanie na obu parach w normie. 5.5l/100km w trasie.

Jak zweryfikować wtryski. Czy opłaca się je robić? Może użyć czegoś do czyszczenia wtrysków o ile to działa? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Ostatnio edytowane przez shadow187 ; 13-03-2017 o 10:28 Powód: Typ silnika.
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2017, 07:52   #2
ministerq
ford::professional
 
Avatar ministerq
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

Wtryski w TDDI można na początek po prostu wyczyścić za pomocą myjki ultradźwiękowej.
Sama wymiana końcówek wtrysków również nie jest skomplikowana, i droga. Najwięcej kosztują same końcówki.
Preparaty do czyszczenia wtryskiwaczy sobie daruj. Ja osobiście używałem Diesel Spulung Liqui Molly - i to dawało jakieś efekty, ale nie jakieś trwałe. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zużytym końcówkom takie coś na dłuższą metę nie jest w stanie pomóc.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
ministerq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2017, 10:27   #3
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

Wanienke ultradzwiękową mam. Jakiś preparat specjalny polecasz?

Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2017, 10:42   #4
ministerq
ford::professional
 
Avatar ministerq
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

Nie, ja używałem po prostu rozcieńczonego niebieskiego koncentratu Ultrasonic K3 w stosunku 70% koncentratu i 30% wody destylowanej. Wystarczy je umyć z zewnątrz, tak by zszedł nagar z dysz.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
ministerq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2017, 12:55   #5
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

Cytat:
Napisał ministerq Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie, ja używałem po prostu rozcieńczonego niebieskiego koncentratu Ultrasonic K3 w stosunku 70% koncentratu i 30% wody destylowanej. Wystarczy je umyć z zewnątrz, tak by zszedł nagar z dysz.
Ok. Sprawdzę. Dzięki.

Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2017, 15:01   #6
TomQ62
ford::advanced
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-01-2014
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 415
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

W czasach kiedy jeszcze jeździłem dieslami nieźle sprawdzał się STP formuła do czyszczenia wtryskiwaczy. Oczywiście gdy wtryski były brudne, ale jeszcze w niezłej formie.
TomQ62 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2017, 19:30   #7
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

Cytat:
Napisał TomQ62 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W czasach kiedy jeszcze jeździłem dieslami nieźle sprawdzał się STP formuła do czyszczenia wtryskiwaczy. Oczywiście gdy wtryski były brudne, ale jeszcze w niezłej formie.
No tak ale jak zweryfikować w jakiej są formie? Nie leją a czytałem, że jak na luzie przerywa to końcówki wtrysków są już do wymiany. W moim mieście to koszt 2000zł za 4szt co jest dla mnie nie do przełknięcia.

Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka

Ostatnio edytowane przez shadow187 ; 14-03-2017 o 11:38 Powód: Orto
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-03-2017, 06:04   #8
ministerq
ford::professional
 
Avatar ministerq
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

Żeby ocenić trzeba oglądać pod powiększeniem.
Końcówki do wtrysków TDDI można przy odrobinie samozaparcia wymienić nawet w garażu używając imadła i dobrego klucza 15'... Żadnej filozofii w tych wtryskach nie ma.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
ministerq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-03-2017, 15:08   #9
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

5L na 8szt styknie?

Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-03-2017, 13:32   #10
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Odp: Brak mocy, padły wtryski?

Jednak zdecydowałem że wyśle je na warsztat w Deszcznie. Ponoć mają dobre zaplecze. Zobaczymy co będzie. Sama diagnoza i czyszczenie mechaniczne i w wannience kompletu to koszt 80zł. Więc nie jest to jakiś straszny koszt.

Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:21.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.