|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-03-2017, 05:54 | #1 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
|
Brak mocy, padły wtryski?
Witajcie.
Jakis czas temu skasowałem swojego HB. i kupiłem kombi lf 2001r. 1.8 TDDI. Jednakże okazało się, że ma uszkodzoną pompę i rozrusznik. Więc krótko myśląc wstawie swój stary silnik i będzie git. Zaczeły się schody. Okazało się, że w bloku silnika C9DC jest dziura na pięść Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W nowym C9DA sprawdziłem kompresje i prawie jak nowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przełożyłem: Pompe Komputer Map sensor Alternator Rozrusznik. Odpalam i....... działa. Ale na biegu jałowym przerywa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. przyspiesza jak powinien od 800-2000 idealnie i powyżej również. Jak się rozgrzał to już tak mocno nie przerywał. Obroty falowały w zakresie 10-20 obr/m. Wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo. Dodam tylko, że auto było na mocnejjj rezerwie. Wymieniłem wtryski ze starego silnika i bieg jałowy działa perfekt ale za to już tak spektakularnie nie przyspiesza. Spalanie na obu parach w normie. 5.5l/100km w trasie. Jak zweryfikować wtryski. Czy opłaca się je robić? Może użyć czegoś do czyszczenia wtrysków o ile to działa? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez shadow187 ; 13-03-2017 o 10:28 Powód: Typ silnika. |
13-03-2017, 07:52 | #2 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
Wtryski w TDDI można na początek po prostu wyczyścić za pomocą myjki ultradźwiękowej.
Sama wymiana końcówek wtrysków również nie jest skomplikowana, i droga. Najwięcej kosztują same końcówki. Preparaty do czyszczenia wtryskiwaczy sobie daruj. Ja osobiście używałem Diesel Spulung Liqui Molly - i to dawało jakieś efekty, ale nie jakieś trwałe. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zużytym końcówkom takie coś na dłuższą metę nie jest w stanie pomóc.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
13-03-2017, 10:27 | #3 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
Wanienke ultradzwiękową mam. Jakiś preparat specjalny polecasz?
Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka |
13-03-2017, 10:42 | #4 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
Nie, ja używałem po prostu rozcieńczonego niebieskiego koncentratu Ultrasonic K3 w stosunku 70% koncentratu i 30% wody destylowanej. Wystarczy je umyć z zewnątrz, tak by zszedł nagar z dysz.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
13-03-2017, 12:55 | #5 | |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
Cytat:
Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka |
|
13-03-2017, 15:01 | #6 |
ford::advanced
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-01-2014
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 415
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
W czasach kiedy jeszcze jeździłem dieslami nieźle sprawdzał się STP formuła do czyszczenia wtryskiwaczy. Oczywiście gdy wtryski były brudne, ale jeszcze w niezłej formie.
|
13-03-2017, 19:30 | #7 | |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
Cytat:
Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez shadow187 ; 14-03-2017 o 11:38 Powód: Orto |
|
14-03-2017, 06:04 | #8 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
Żeby ocenić trzeba oglądać pod powiększeniem.
Końcówki do wtrysków TDDI można przy odrobinie samozaparcia wymienić nawet w garażu używając imadła i dobrego klucza 15'... Żadnej filozofii w tych wtryskach nie ma.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
15-03-2017, 15:08 | #9 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
5L na 8szt styknie?
Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka |
24-03-2017, 13:32 | #10 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
|
Odp: Brak mocy, padły wtryski?
Jednak zdecydowałem że wyśle je na warsztat w Deszcznie. Ponoć mają dobre zaplecze. Zobaczymy co będzie. Sama diagnoza i czyszczenie mechaniczne i w wannience kompletu to koszt 80zł. Więc nie jest to jakiś straszny koszt.
Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka |