Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-05-2017, 19:04   #1
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie TDDI nie pali po regeneracji.

Ratujcie.
Od początku:
Po przejechaniu 200KM auto szło jak burza i wszystko było ok . Na następny dzień auto miało już opory żeby zapalić. Dopiero za 5 razem odpaliło ale po przejechaniu paru metrów straciło móc i zaczęło dymić na biało i padło. Znalazłem dziurę w rurze dolotu do turbiny. Wymieniłem ale dalej to samo. Po połączeniu wyszło że padł sterownik.

Sterownik poszedł do naprawy gdzie okazało się że walnięty jest czujnik obrotu, który również został wymieniony. W tym czasie wtryskiem poszły do czyszczenia.

Po złożeniu wszystkiego i odpowietrzeniu auto zapaliło.

Przejechałam parę metrów i zgasiłem przed garażem.

Auto znów nie odpala.

Już opadają mi rece.

Błędów DTC brak. Jedynie nieszczelnosc na 1 i 3 wtryskiwaczu.

Ktoś na jakiś pomysł? Coś źle złożyłem?

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2017, 12:48   #2
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Odp: TDDI nie pali po regeneracji.

Nieszczelności zlikwidowałem. Dalej brak błędów :/
Dalej nie odpala.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-05-2017, 11:53   #3
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Odp: TDDI nie pali po regeneracji.

Temat rozwiązany. Do wymiany wężyki od powrotu były i trzeba było porządnie go odpowietrzyć.
Do zamknięcia.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-05-2017, 12:25   #4
J@colo
ford::professional
 
Avatar J@colo
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 09-09-2014
Skąd: Poznań
Model: C-max/Galaxy/Mondeo/S-max
Silnik: 1.8TDCI/1,9TDI/2.0TDCI/1.8TDCI
Rocznik: 2006 / 2001 / 2005/2006
Postów: 1,035
Domyślnie Odp: TDDI nie pali po regeneracji.

To są właśnie podstawy w tddi wężyki na przelewach i nieszczelność przy filtrze, pisane tyle razy na forum że nikomu już się nie chce tego samego powtarzać.
J@colo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-05-2017, 15:27   #5
shadow187
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI C9DC
Rocznik: 2001
Postów: 129
Domyślnie Odp: TDDI nie pali po regeneracji.

Żebyś wiedział Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale nawymienialem tyle gratów że na podstawy już nie patrzyłem.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
shadow187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:23.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.