Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-11-2004, 19:37   #1
Konrad_gal
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 03-07-2004
Skąd: Pilawa
Postów: 4
Domyślnie SWAP ESCORTA

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. MAM PYTANKO: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. JAKI NAJMOCNIEJSZY SILNIK WŁOŻE DO ESCORTA? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
MOŻE KOŚ CZYTAŁ W NECIE COŚ NA TEN TEMAT BO TO ZAWSZE TANIEJ NIŻ TURBO?
:573: MAM CHEĆ NA V6 ALE NIE WIM CZY SIĘ ZMIESCI I JAKA SKRZYNIA DO DANEGO SILNIKA :573:

__________________
Ford escort 18 16v
Konrad_gal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-11-2004, 21:59   #2
Greg
ford::specialist
 
Avatar Greg
 
Zarejestrowany: 27-05-2004
Skąd: Wawa
Model: CCS
Silnik: 1.2 - 90KM
Rocznik: 1996
Postów: 564
Domyślnie

Szukaj silnika razem ze skrzynia . Mniejszy problem ze wrzucaniem wtedy jest
__________________
proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Greg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-11-2004, 23:32   #3
Jacek
Administrator
 
Avatar Jacek
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-02-2004
Skąd: Dolny Śląsk
Model: C-MAX Grand
Silnik: 1,6 EcoBoost 180KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,172
Domyślnie

Nie jestem pewien, czy to dobry pomysl wkladac taki silnik (V6), nawet jesli wejdzie. Bez przerobki zawieszenia i przede wszystkim ukladu przeniesienia napedu moze byc klopot - czesciej bedziesz naprawial auto niz nim jezdzil.
Skrzynia oczywiscie jak napisal Kuna - tylko razem z silnikiem, bo wszystko wezmie w leb.
__________________
Pozdrawiam
Jacek

[Regulamin Forum] [FAQ] [Zasady ogłoszeń] [Dział Komunikaty]
[Oryginalne części Ford / Motorcraft / FoMoCo - co, gdzie, jak??]

Świat się stale zmienia, więc słysząc słowa "będzie jak dawniej" nie łudź się - nigdy tak nie będzie...
Jacek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2004, 09:50   #4
micab
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-11-2004
Skąd: k/Szczecina
Model: ST220
Silnik: 3.0
Rocznik: 2003
Postów: 13
Domyślnie

odradzam 2.5 v6 do escorta...po pierwsze będzie bardzo ciężko włożyć a po drugie silnik jest ciężki i przód będzie za mocno dociążony przez co tył będzie latał po drodze....

proponuje 2.0 16v....od RS albo od mondeo.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
mondeo mk3 ST220 '03
escort mk5 RS2000 '92
bmw, vw, fiat, mercedes, peugeot,
micab jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2004, 10:34   #5
misiek
ford::professional
 
Avatar misiek
 
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
Domyślnie

to tez koszta, nowe poloosie, przy znacznej zmianie mocy konieczna jest przerobka zawieszenia i hamulcow Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jednak nie odradzam takiej zabawy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zawsze mozesz pojsc dalej i schowac silnik zamiast tylnej kanapy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., przezucic naped na tyl, heh troche mnie ponioslo
misiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-11-2004, 13:13   #6
el_kuchcik
ford::advanced
 
Avatar el_kuchcik
 
Zarejestrowany: 29-04-2004
Skąd: Rzeszów
Model: Escort / Fiesta
Silnik: 1.6 / 1.3
Rocznik: 1998 / 1994
Postów: 497
Domyślnie

Cytat:
Napisał micab
(...)

proponuje 2.0 16v....od RS albo od mondeo.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
bądź też pokombinować z 2.0 cosworth ze Sierry - mocy i momentu ma więcej niż 2,5 z Mondeo, jest mniejszy, lżejszy ...

pozdrawiam
__________________
Był Escort mk3 1,6 DL'85r.
Jest Escort mk7 1,6 Bolero+'98r. - TTI TCB 880 + Sirio AS100
Jest Fiesta mk3 1,3 CLX+'94r.
el_kuchcik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2004, 09:46   #7
Kakaka
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-05-2004
Skąd: Wawa
Postów: 20
Domyślnie

A czy przypadkiem silnik od Sierry Cosworth nie miał 2,8 l ?? do Escorta sześć cylindrów to nie za bardzo wejdzie. a skrzynia, która jest montowana na pewno w Escortach 1,8 a czy słabszych to nie wiem (MTX-75) pociągnie silniki których moment obrotowy nie przekracza 210-220 bo później już nie wyrabia. RS ma niutków cosik chyba ok. 190. Jako najlepszą opcję polecam do Escorta 4-cyl silnik z Forda Galaxy 2,3 l, 145KM, i chyba 200Nm. Jak widać zupełnie niewyżyłowany a 8s do 100km/h zagwarantuje bez żadnych ingerencji w jego strukturę. Co więcej max. moment obrotowy ma gdzieś przy 2500 obr. więc śmigałby jak jakiś szatański TD.
Kakaka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2005, 16:44   #8
el_kuchcik
ford::advanced
 
Avatar el_kuchcik
 
Zarejestrowany: 29-04-2004
Skąd: Rzeszów
Model: Escort / Fiesta
Silnik: 1.6 / 1.3
Rocznik: 1998 / 1994
Postów: 497
Domyślnie

2,8l był zamontowany w Sierce XR4i i miał moc 160 KM. Kto wie czy by się nie zmieścił do Essiego - rozrząd OHV więc głowice niskie, krótszy od 4 cylindrówki ...
Mi chodziło o 2,0 cosworth - takowe silniczki były montowane właśnie w Essim. Co do 2,3 z galaxy czy Scorpio - nile lepiej założyć 2,0 z Escorta RS ? 150 KM i wielka przyjemność z kręcenia tego silnika na wysokie obroty. Skrzynia biegów albo z turbodiesla (odporna na moment obrotowy i ma dośc długie przełożenia) albo można się pokusić o kompletny układ napędowy z Escorta Cosworth (ze Sierry Cosworth też podejdzie... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
pozdrawiam
__________________
Był Escort mk3 1,6 DL'85r.
Jest Escort mk7 1,6 Bolero+'98r. - TTI TCB 880 + Sirio AS100
Jest Fiesta mk3 1,3 CLX+'94r.
el_kuchcik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-01-2005, 23:36   #9
LOY
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-01-2005
Skąd: Łódź/Zamość..
Postów: 16
Domyślnie

odradzam pomysl el kuchcika. Mam za soba próby zainstalowania silnika fabrycznie usytułowanego poprzecznie wzdłóż. cossie były wzdłóżne i współpracowały ze skrzyniami wyprowadzonymi równolegle. Oczywiscie nie znaczy to ze sie nie da. Wszystko sie da ...ale nie wszystko ma sens. mysle że kolega szukajacy silnika do swego escorta nie ma az takich mozliwosci finansowych by szukac i przekładac jednostke cosworth co jak sadze wyniosoby go drożej niz kupno jakiegos coswortha .
Najrozsadniej byłoby poszukac mocnej czterocylindrowej jednostki z mondeo lub focusa.
__________________
FIESTA XR2 1,8 16V 93r(LATO)
ESCORT XR3 1,8 16V 92r(ZIMA)
LOY jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:32.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.