Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-05-2019, 07:09   #1
tiop
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 28-04-2013
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 9
Domyślnie Silne drgana silnika na biegu jałowym po rozgrzaniu

Witam,

Mam problem z Focusem mk2 fl 1.8tdci. Mianowicie po przejechaniu okolo 10km i zatrzymaniu, silnik wpada w mocne drgania na okolo 2-3 minuty, po czym sie uspokaja.

Zacząłem wiec robic diagnostyke forscanem. W momencie gdy są drgania, jedyny parametr, który sie zmienia to (Moduł sterujący prędkością obrotową biegu jałowego) ISPC, mg. Skacze od 2 do 5mg, a gdy po 2-3 minutach sie uspokoi, zatrzymuje sie na okolo 1-2mg. Reszta parametrów bez zmian.

Co może odpowiadać za skoki ISPC?

W miedzyczasie wymienialem dwumase, lecz po wymianie, objaw sie nie zmienił. Poduchy silnika sprawdzone, wszystkie sprawne. Wcisniecie sprzegła nic nie zmienia, nadal tak samo trzepie, trzeba poczekac 2-3 minuty i samo sie uspokaja. Po przejechaniu kilku km i ponownym zatrzymaniu, znow zaczyna trzepac.

Dodam jeszcze, ze testowo odłączałem wtyczke zaworu EGR, rowniez bez zmian, 2-3 minuty telepie, po czym przestaje


Ostatnio edytowane przez tiop ; 28-05-2019 o 10:00 Powód: dodany opis o egr
tiop jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-05-2019, 22:04   #2
tiop
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 28-04-2013
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 9
Domyślnie Odp: Silne drgana silnika na biegu jałowym po rozgrzaniu

dorzucam wykres z forscan. Od zaznaczonego miejsca drgania ustają

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

CylBal_1 0.60066412 Cylinder 1 Contribution/Balance
CylBal_2 0.60356352 Cylinder 2 Contribution/Balance
CylBal_3 1.40010500 Cylinder 3 Contribution/Balance
CylBal_4 0.60112192 Cylinder 4 Contribution/Balance
ISPC 4.204 mg Idle speed controller
FRT 53 °C Fuel Rail Temperature
DPFEGR 2.37 Volt Delta Feedback Pressure Exhaust Gas Recirculation
EGRVR 43.42 % Exhaust Gas Recirculation Valve Duty Cycle
Inj_Ph_1 119.87 ° Injection phase (main 1)
Inj_Ph_2 125.87 ° Injection phase (main 2)
FRP.OBDII 30090.0 kPa Fuel Rail Pressure
MAF.OBDII 8.14 g/sec Mass Air Flow
MAP 99.3 kPa Manifold absolute pressure sensor
RPM 853 rev/min Engine Revolutions Per Minute
VCV_PWM 17.74 % Volume control valve
FPW_M2 0.00 ms Fuel Pulse Width Main 2
PCV_PWM 16.06 % Pressure control valve PWM
tiop jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-07-2019, 11:47   #3
tiop
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 28-04-2013
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 9
Domyślnie Odp: Silne drgana silnika na biegu jałowym po rozgrzaniu

Powodem były wtryski. Wymieniony caly komplet, śmiga jak burza.
tiop jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
drgania karoserii



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:45.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.