|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-06-2019, 18:02 | #1 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 28-04-2019
Skąd: DB
Model: Focus MK3 Titanum
Silnik: 2.0 TDCI DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 35
|
Opaska osłony przegubu
Mam mały problem z opaskami na przegubach,byłem zmuszony wymienić osłone przegubu zewnętrznego,ale musiałem montować nową od tyłu bo nie dało się zbić przegubu z półosi więc zdemontowałem półoś i rozebrałem przegub wewnętrzny,po zmontowaniu wszystkiego okazało się że wywala mi smar z obu przegubów,z zewnętrznego minimalnie a z wewnętrznego dość sporo (smar jest tu rzadki) opaski zacisnąłem najmocniej jak sie dało,próbowałem już 2 razy poprawić,zacisnąć mocniej ale bez rezultatu,może ma ktoś namiar na jakieś opaski lub sposób na porządne zaciśnięcie tych osłon?
|
17-06-2019, 18:04 | #2 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2016
Skąd: Chester
Model: Focus MKII
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
Odp: Opaska osłony przegubu
Obstawiam, że musisz mocniej naciągnąć gumę osłon na póloś. Na polosi jest miejsce montażu gumy. Nie jest tu kwestia opasek raczej. A smar jest gesty, wiec nie powinien płynąć.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk |
17-06-2019, 18:21 | #3 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 28-04-2019
Skąd: DB
Model: Focus MK3 Titanum
Silnik: 2.0 TDCI DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 35
|
Odp: Opaska osłony przegubu
Osłony mają swoje miejsce więc nie da sie ich źle zamontować,zewnętrzny ma rowek montując za płytko spadnie za głęboko urwie się przy skręcie,natomiast wewnętrzny na takie 3 półkciężyce i też nie da sie tego inaczej zamontować,osłony są twarde (plastikowe) i zaciśnięcie ich szczelnie inną opaską niż fabryczna jest chyba niemożliwe.
|
17-06-2019, 18:25 | #4 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2016
Skąd: Chester
Model: Focus MKII
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
Odp: Opaska osłony przegubu
Jak montowales osłony, to miały duży luz względem pólosi?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk |
17-06-2019, 18:37 | #5 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 28-04-2019
Skąd: DB
Model: Focus MK3 Titanum
Silnik: 2.0 TDCI DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 35
|
Odp: Opaska osłony przegubu
Na małych opaskach (osłona-półoś) na wycieka mi smar tylko na dużych (osłona-przegub)
|
17-06-2019, 19:20 | #6 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2016
Skąd: Chester
Model: Focus MKII
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
Odp: Opaska osłony przegubu
To na nich miałeś duży luz?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk |
17-06-2019, 19:30 | #7 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 28-04-2019
Skąd: DB
Model: Focus MK3 Titanum
Silnik: 2.0 TDCI DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 35
|
Odp: Opaska osłony przegubu
Ja nie napisałem że miałem jakikolwiek luz,fabryczne opaski nie są tradycyjnie zgniatane jak te które mamy zawsze w komplecie z osłoną tylko jakąś maszyną ściskane z dużą siłą że nawet nie widać łączenia,ja szukam sposobu na zaciśnięcie tak mocno jak fabryka żeby smar mi nie wyciekał podczas jazdy.
|
17-06-2019, 20:04 | #8 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2016
Skąd: Chester
Model: Focus MKII
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
Odp: Opaska osłony przegubu
Wiem ze nie pisałeś, dlatego ja o to pytałem.
Ale widzę, że nie pomogę. Kup zwykle, śrubowe opaski. Sent from my SM-N910C using Tapatalk |
09-07-2019, 09:58 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-10-2009
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi/ 1,6 16V
Rocznik: 2001 / 2004
Postów: 176
|
Odp: Opaska osłony przegubu
Witam,
a powiedz ile tego smaru tam nałożyłeś, bo prawdę mówiąc od 30 lat zdarza Mi się robić z przegubami w moich autach i nigdy nie miałem problemu z wyciekiem smaru chociaż niespecjalnie mocno zaciskam te opaski, a używam do tego zwykłych obcęgów, ale ja zawsze używam do tego porcjowanego smaru który zazwyczaj dodają do przegubu lub można kupić osobno w sklepie motoryzacyjnym a ilość jest taka że większość wciśniemy do przegubu na zewnątrz w osłonie pozostaje go niewiele ,natomiast znam przypadek znajomego który napchał do osłony smaru na maksa i on rzeczywiście miał ciągły problem z wywalaniem smaru do tego stopnia że nie mogąc sobie poradzić z problemem pojechał do warsztatu, tam mu usunęli nadmiar smaru i problem ustąpił |