|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-11-2007, 17:15 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2007
Skąd: Przemyśl
Model: Fusion
Silnik: 1,4 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 11
|
Zimny-zbyt krótko kreci rozrusznik
Witam wszystkich na forum i proszę o pomoc ,jeśli ktos wie jak to naprawić.
Fuzek tdci gdy jest zimny-wystarczy już poniżej +5 ma ogromne trudnośći w zapaleniu, a dokładniej w dłuższym kręceniu rozrusznikiem,bo kręci około 1do 1,5 sek i przestaje. W tym czasie nie zapali więc kluczyk do zera i z powrotem-tak nieraz nawet 10 razy powtarzam cykl. Zauwarzyłem też ze nigdy nie było dłuższego niż 1do 1,5sek podgrzewania świec czyli momentu zaświecenia do zgaśnięcia spiralki-kontrolki. Już dwukrotnie w serwisie sprawdzali i komputer mówi ze jest w porządku,swiece są dobre,paliwo dostaje. |
11-11-2007, 10:07 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 12-03-2006
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2005
Postów: 317
|
A spraedzałeś AKU?
Czy rozrusznik ma swój sterownik? czy jest normalny jak w innych autach? Może to wina rozrusznika? Powodzenia
__________________
Focus Kombi FX Gold 2004 :twisted: _______________________________ http://bd.lilypie.com/Rpwap2.png |
11-11-2007, 16:11 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2007
Skąd: Przemyśl
Model: Fusion
Silnik: 1,4 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 11
|
Rozrusznik i akumulator jemi układ i miejsce gdzie jest takowy.Zajmuję się rózną elektroniką i posprawdzałbym cost super, sprawdziły się niedawno gdy kreciłem nim naprawde bardzo długo wiele razy pod rzad i odziwo w tedy krecił tak długo jak kluczyk był w poz. rozruch i nie przerywał.Ale tu była usterka po stronie paliwa które odpływało od wtryskiwaczy a przez nieszczelnosć wchodziło powietrze.
Co do ew. sterownika i elektroniki co moze być zwiazana z tą usterką- to chętnie posłucham kogoś kto wskarze nieco. [ Dodano: 11-11-2007, 17:15 ] Rozrusznik i akumulator jest super, sprawdziły się niedawno gdy kreciłem nim naprawde bardzo długo wiele razy pod rzad i odziwo w tedy krecił tak długo jak kluczyk był w poz. rozruch i nie przerywał.Ale tu była usterka po stronie paliwa które odpływało od wtryskiwaczy a przez nieszczelnosć wchodziło powietrze. Co do ew. sterownika i elektroniki co moze być zwiazana z tą usterką- to chętnie posłucham kogoś kto wskarze nieco. Zajmuje sie rózną elektroniką i posprawdzałbym co nieco [ Dodano: 31-12-2007, 17:19 ] Dalej borykam sie z problemem nikt nic nie poradził a ostatnia diagnoza fahury z ASO ;wymienimy wtryski;-Podziekowałem i wpadłem na pomysł nie mordowac rozrusznika tylko podgrzac 3razy swiece przekrecając klucz do pozycji włączenia żarnika- w sumie uzyskuję ok.5 sekund ,co zauwazyłem ,ze wystarcza i zawsze odpali. |
02-01-2008, 14:41 | #4 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-06-2007
Skąd: Chojnice
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 35
|
możesz mi powiedzieć czy udało Ci sie rozwiązać ten problem, bo ja mam dokładnie taki sam w mojej Fieście i nie wiem co ma zrobić,
link do tematu który założyłem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Pozdrawiam [ Dodano: 03-01-2008, 10:05 ] Cytat:
Dzięki Pozdrawiam |
|
04-01-2008, 20:30 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2007
Skąd: Przemyśl
Model: Fusion
Silnik: 1,4 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 11
|
Moja usterka ciagle sprawia figle -ostatnio o dziwo zarnik zapalił sie na czas ok.4sek -było minus10 i po tym za 1 razem odpalił.
|