![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 26-05-2023
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 0
|
![]()
Dzień dobry, Chciałbym kupić Focusa Mk3 w wersji poliftingowej, auto będzie użytkowane również w mieście ale głównie jednak na dłuższych trasach, budżet to do 35-40k. Długo zastanawiałem się nad wyborem silnika, wyczytałem że w znacznie mniej awaryjny jest Diesel i dlatego na niego się zdecydowałem. O ile samochód nie musi być super mocny to chciałbym żeby miał przyjemny poziom dynamiki. Pierwszym moim wyborem był TDCI 1.6 95KM (z myślą tuningu na 125KM) ale ostatnio zacząłem się też rozglądać za 2.0 150KM i 1.5 120KM. Czy mógłby mi ktoś pomóc porównać te trzy silniki pod kątem wytrzymałości, spalania itd.? Przykładowo widziałem w tym progu budżetowym silniki 1.5 z przebiegiem 150 tys, a 2.0 z 250 tys., który z nich byłby Waszym zdaniem lepszy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Bogusław
Zarejestrowany: 09-06-2014
Skąd: Gdańsk
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI 180 KM
Rocznik: 2016
Postów: 34
|
![]()
1,5 to nowsza konstrukcja (w stosunki do 1,6), a 2,0 to sprawdzona jednostka montowana w Mondeo, S-max, Galaxy. Oba silniki są godne polecenia. Mamy w firmie 1,5 i jeździ bardzo fajnie. Ciężko znaleźć Focusa 2,0 z sensownym przebiegiem. Za to 1,5 znajdziesz całkiem sporo i to salon PL, z udokumentowanymi serwisami itp
|
![]() |
![]() |