|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-12-2007, 16:30 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-06-2006
Skąd: stalowa wola
Postów: 259
|
Czy ustawiać zbierzność!!!
dzisiaj były robione pare rzeczy w moim essim łaczniki stablizatora pare gum w przednim zawieszeniu sworzeń tuleje wachaczy i mam pytanie czy trzeba bedzie ustawiać zbierzność czy nie.prosze o szybką odpowiedz.
|
06-12-2007, 16:45 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Mozesz ewentualnie podjechac na sprawdzenie bo po kazdej ingerencji w np wahacze powinno sie chociaz sprawdzic bo moze prowadzic sie dobrze a bedzie ciąc gumy.
|
06-12-2007, 18:57 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-06-2006
Skąd: stalowa wola
Postów: 259
|
a da sie tylko sprawdzic czy trzeba od razu ustawiac. Płaci sie duzo za sprawdzenie.
|
06-12-2007, 19:01 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,510
|
Ja dawałem ostatnio 50PLN na Shellu za sprawdzenie+robienie.
Także w porównaniu z ewentualną koniecznością wymiany opon, gra jest warta świeczki.
__________________
Tylko floty! |
06-12-2007, 19:01 | #5 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
Ustawienie zbieżności to koszt 50 PLN.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
06-12-2007, 20:22 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-11-2005
Skąd: Warszawa
Model: Focus Combi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 88
|
dla pewności możesz jechać ja jednak robiłem w ubiegłym roku wahacze i łączniki stab - drążków nie ruszałem ---nie tnie gum jest ok po 50k km dodatkowo ostatnio szukałem danych jak ustawiać i w ESI BOSCH ich brak pewnikiem trzeba sprawdzić jak wymieniasz kierownicze
__________________
ciągle można się czegoś nauczyć wiec czytaj ze zrozumieniem słuchaj jak inni mówią i nie przerywaj wychwytuj to czego jeszcze nie wiesz.... |
07-12-2007, 06:15 | #7 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-06-2006
Skąd: stalowa wola
Postów: 259
|
a kiedy sie ustawia geometrię? Jakie mogą byc objawy.
|
07-12-2007, 09:12 | #8 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 26-07-2004
Skąd: Kraków
Model: mondeo mk3
Silnik: benzyna 2,0 16V z gazem
Rocznik: 2001
Postów: 771
|
Cytat:
__________________
zagazowany II generacja (Lovato, Tomasetto) |
|
07-12-2007, 14:32 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-05-2004
Skąd: Tarnów (czasem Kluczbork)
Model: Probe II, Cougar V6
Silnik: 2.0 16V, 2.5 V6
Rocznik: 1995, 2000
Postów: 186
|
Jesli samochod jedzie prosto i nic sie nie dzieje to nie ma sensu ruszać zbieżnosci. Puść kierownice na prostej, dobrej drodze i zobacz jak sie zachowuje auto
__________________
2.0 16V HIGHLIGHT 2.5 V6 |
07-12-2007, 17:13 | #10 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
Niewielkie odchyłki są niezauważalne, widać je dopiero na oponach a wtedy koszt jest już znacznei wyższy.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |