|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-02-2008, 01:42 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
ford 16V nie na lpg
padła mi uszczelka pod głowicą, od starości poprostu . rozłożyłem auto i pojechałem zawieść do planowania głowicę firma " planet " czy jakoś tak na południu krakowa w każdym razie koleś wygląda na fachowca.
daje mu głowice i już w dżwiach koleś mówi " oo, widze, że autko jeźdizło na lpg ! " ja mu na to że owszem 30 000 na lpg ale obecnei już bęzyna. na to gość " widać, fordy mają miękkie głowice i nie nadają się do gazu! zawory wydechowe się zapadają i kompresja spada" u mnie stwierdził, że są ślady exploatacji auta na lpg ale jeszcze parenaście tys na lpg i już by była ZNACZNA różnica w osiągach auta. co wy na to ? ja jeszcze mądrze zapytałem czy to wina złego wyregulowania miesznaki na co usłuszałem odpowiedź że nie, że nie widział jeszcze głowicy od forda 16v z lpg która by była dobra. prosze mistrzów od lpg o wypowiedzenie się na temat tego czy faktycznie głowica zetec'a jest za mięTka na lpg ?
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
21-02-2008, 06:34 | #2 | |
Postów: n/a
|
Re: ford 16V nie na lpg
Cytat:
Gwarantuje, ze powiedziałby to samo. proponuje, abys do niego pojechał i poprosił o dokładne wyjaśnienie tej tezy. tylko nie na zasadzie , ze tak jest, tylko dokładnie, dlaczego, co na to wpływa itp. osobiscie nie wierze w gadki tego goscia. |
|
21-02-2008, 15:30 | #3 | |||
ford::expert
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
|
Re: ford 16V nie na lpg
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Ale jakoś nie zauważyłem tego. Normalnie przyspiesza, normalnie zwalnia, normalnie chyba podobnie ciężko jest ukręcić wałem jak go kupiłem i nie miał LPG. I do tego tak samo normalnie klepie jeden zawór jak 2,5 roku temu przy kupnie auta. Więc wnioskuję, że nie mam czarnej dziury (albo raczej czarnych dziur) w głowicy która/które wchłaniałyby mi zapadające się zawory. No nic myślę, że pojeżdżę jeszcze z drugie 80 tys zanim mi to wszystko pod maską zniknie w dziurze :/ .
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD [Regulamin Forum] [Sklep forumowy] |
|||
21-02-2008, 17:58 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
Re: ford 16V nie na lpg
bo sprawa wyglądałą tak, że ja chciałem splanować głowice znacznie celem podnieść kompresje . gość po wniknięciu stwierdził, że to jest " padlina " i jak zaczne planować to i tak to nic nie da.
że lpg ma wyższą temperature spalania i efektem czego mięTka głowica escorta się topi powili i sprężyny zaworowe wciągają coraz bardziej zawory. zgodnie z jego słowami i słowami chłopaków z projectxs splanowałem głowice o 0.18 mm ( tylko pod uszczelke ) i autko wymiata niezmiernie.
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
22-02-2008, 15:54 | #5 |
ford::specialist
Imię: Darek
Zarejestrowany: 18-02-2007
Skąd: Mielec
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001 po lifcie
Postów: 512
|
Re: ford 16V nie na lpg
Też słyszałem opinie , że głowice w fordach są nieodporne na gaz (auto świat, TVN Turbo) ale ja też w to nie wieżę. Fakt, faktem nie przejechałem za wiele jeszcze na gazie(30 tyś) ale nie widzę żadnej różnicy w czasie jazdy z przed założenia i teraz.Jak wcześniej miałem poldka to gaz miałem od nowości i przy ok. 150 tyś. wymieniałem uszczelkę pod głowicę to jak mechanik był w szoku, że w takim dobrym stanie jest głowica.Nie trzeba było nawet planować.
|
24-02-2008, 01:47 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
Re: ford 16V nie na lpg
jak znajde na youtube ten program z tvn-turbo i wkleje tutaj link to
wszysty którzy mają lpg w swoich autach powiedzą, że to brednie ! wszyscy krórzy nie mają lpg w swoich autach powiedzą, że to prawda Ci którzy chcą założyć powiedzą, że to brednie. a Ci którzy mają i są nie zadowolenie będą płakać nad swoim losem. reasumując punkt widzenia zależny jest od punktu siedzenia . nie jak inaczej raczej dokuadnie tak nie jak tylko tak. problem jednak jest taki, że polak zawsze broni swojego ot takie przysłowie " wole polskie g**** w poli niż fiołki w neapolu " więc swojego " wypas " forda z gazem też będą bronić i pisać, że na lpg jeździ lepiej niż na bęzynie. i co im poradzisz. nie bez znaczenia pozostaje też znaczenia auta w znaczeniu do czego on nam jest potrzebny. jak do jazdy na zakupy oraz kościoła to faktycznie nie czuć różnicy między bęzyną a lpg. ale jak chcemy tym troche pojeźddzić i się głowca rozleci bo gniazda zaworowe się wypalą to będą oczy jak 5 zł. ale co z tego jak i tak większość forumowiczów to jeno potrafi nabijać posty oraz " wyszukiwać odpowiednich mechaników " ale zrobić coś zamemu to juz przerasta ich siły więc jak pisze o gniazdach zaworowych to równie dobrze moge pisać o wpływie miesiączkowania wschodnio-tybetańskich pingwinów na porost lasów na sawannie i na jedno wyjdzie i tak każdy napisze, że nie mam racji bo jego wypas-gaz lpg jest miód z boczkiem bo na stacji płaci 2,32 a nie 4,15 . ale dobrze ktoś napisał na jednym froum " jeśli już wykastrowałeś swoje auto gazem...."
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
24-02-2008, 07:20 | #7 |
Postów: n/a
|
Re: ford 16V nie na lpg
No cóż. Ja jezdze dwoma samochodami na LPG.
Jeden słuzbowy lanos z gazem II generacji. Jak sie skończy gaz to jestem nieszczesliwy, bo na benzynie nie jedzie, muł totalny, ale to wina zasilania benzynowego. Samochód ma przejechane 190tys.km, z czego na gazie ok 170tys. drugi prywatny i tu nie ma znaczenia czy jade na PB czy na LPG. Mało tego. Na gazie ma lepsze parametry niz na benzynie co zostało potwierdzone na hamowni(wiekszy moment i wieksza moc) Oczywiscie mówimy o zakresie obrotów 0-4000. Wiadomo, ze powyzej jest gorzej, ale kto jexdzi z takimi predkościami obrotowymi? Szczerze moge powiedzieć, ze do ok 4700 obr/minute nie ma znaczenia na czym jade. do 3tys lepiej na gazie, póxniej jest tak samo, dopiero powyzej jest ciut gorzej, ale to zarówno na PB jak i na LPG. Mam kłopot z dolotem powietrza do filtra i dlatego. escort_xr3i, wiem, ze jestes wielkim sceptykiem, ale to nie powód aby wszyscy nimi byli. ps. wracam jeszcze do słuzbowego. Jak ktos sie z firmy przesiądzie do mojego to sa zdziwieni, ze jest taki zwawy i ma taka moc i tak ładnie jezdzi(mowa o silniku). Ci przesiadajacy tez jeźdzą lanosami, ale takimi, co na oczy nie widziały gazu i maja przebiegi zbliżone i te same roczniki. |
24-02-2008, 12:07 | #8 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Re: ford 16V nie na lpg
moj biedny scorpio z fabryczna instalka ma 240 000 na gazie i jakos musi jeździc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
24-02-2008, 12:18 | #9 | |
Postów: n/a
|
Re: ford 16V nie na lpg
Cytat:
|
|
24-02-2008, 12:45 | #10 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
Re: ford 16V nie na lpg
Sławko, nie doczytałeś zapadłyby mu się zawory jak by jeździł 240 tys na lpg silnikiem z oznaczeniem ZETEC ! ja osobiscie nie widziałem zeteca w scorpio...
i mówisz, że Twe auto lepiej chodzi czy lepiej chodzi DO pewnych obrotów?
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
|
|
|