|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-05-2008, 19:19 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-03-2008
Postów: 15
|
[MK4] diesel dymi na biało brak mocy
mam forda escorta 1.6 diesla który po remoncie pompy i wtryskiwaczy nie chce nadal przestać dymić.
Ustawiałem wszystko według znaków i dalej jest tak samo . Sprawdzałem cisnienie na tłokach ma tak 30 na każdym idalej nie wiem co mu jest.Może kolejnośc rurek pomyliłem ale juz to konsultowałem i nic mi to nie dało. proszę o jakieś propozycje tylko uczciwe |
12-05-2008, 21:49 | #2 |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
Re: dymi na biało brak mocy
a plynu w chlodnicy Ci nie ubywa... uszczelka pod glowica
|
13-05-2008, 00:04 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Inowrocław
Model: Fiesta MK 7 TYTAN+PLATYN / Focus MK 2
Silnik: 1,4 Pb95 / 1,6 Ti-VCT
Rocznik: 2012 / 2005
Postów: 613
|
Re: dymi na biało brak mocy
Dymienie na biało, to tak jakby brał płyn chłodniczy właśnie...
__________________
- Ford Mondeo MK3 2,5 2004 - Ford Escort MK VII 1,3 1995 |
13-05-2008, 08:37 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-03-2007
Skąd: Łódź
Model: 525, Smart 600 turbo brabus
Silnik: 2,5l. m51b25, 600ccm turbo75KM
Rocznik: 1995, 1999
Postów: 341
|
Re: dymi na biało brak mocy
dymi na biało = uszczelka pod głowicą (przynajmniej w 95%)
__________________
http://forum.fordclubpolska.org/pict...pictureid=4726 |
13-05-2008, 18:40 | #5 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-06-2007
Skąd: Gdynia
Postów: 228
|
Re: dymi na biało brak mocy
Witam.
Może być jeszcze kilka przyczyn dymienia na biało, czy autko dymi cały czas czy po ok 2 min przestaje. Jeśli przestaje to jest to wilgoć po nocy któta paruje. Ale też mogą to być wyrobione prowadnice zaworów ( chyba tak to się nazywa. Ale na początek zobacz czy nie ubywa płyn z chłodnicy
__________________
Ford Escort cb uniden 520 XL. Jak będziesz w Gdyni wołaj Emilek Gdynia 73 dla was http://world2.khanwars.pl/signatures/8711.jpg |
18-05-2008, 21:27 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-05-2005
Skąd: Czechowice
Model: Fiesta
Silnik: 1,4
Rocznik: 2008
Postów: 124
|
Re: dymi na biało brak mocy
Ja też białe dymy kojarze tylko z uszczelką pod głowicą sprawdź czy płynu nie ubywa.
__________________
http://www.adjus.com.pl |
18-05-2008, 21:29 | #7 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: dymi na biało brak mocy
tak jak koledzy piszą że uszczelka pod głowicą lub nawet sama głowica
|
21-05-2008, 11:23 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-06-2007
Skąd: Gdynia
Postów: 228
|
Re: dymi na biało brak mocy
Tak jeśli dymi cały czas to uszczelka na 100% ale jak dymi tylko przez chwile, i nie jest to wilgoć po nocy to na 100% nie jest to uszczelka. Wtedy to są prowadnice zaworów na które kapie olej i jak odpala się auto to ten olej wypala się. I wtedy dymi. Ale pytanie czy dymi cały czas czy tylko przez chwile
__________________
Ford Escort cb uniden 520 XL. Jak będziesz w Gdyni wołaj Emilek Gdynia 73 dla was http://world2.khanwars.pl/signatures/8711.jpg |
21-05-2008, 11:47 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-03-2008
Postów: 15
|
Re: dymi na biało brak mocy
po odpaleniu dymi na biało cały czas. A jak można sprzwdzic czy to uszczelka lub prowadnice zaworów jak on nie da rady jeżdzic z braku mocy a jak dokładniej sprawdziłem to ciś. na cylindrach dakie jak pisałem tylko pierwszy spadł do 24 a próba olejowa podniosła do 37
|
21-05-2008, 13:53 | #10 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 26-07-2004
Skąd: Kraków
Model: mondeo mk3
Silnik: benzyna 2,0 16V z gazem
Rocznik: 2001
Postów: 771
|
Re: dymi na biało brak mocy
1. Odkręcić świece i organoleptycznie sprawdzić, czy są mokre od płynu (rozetrzeć w palcach płyn i powąchac; jeśli śmierdzi bardzo benzyną, w miarę szybko wysycha na palcu i jest tłuste to benzyna)
2. Sprawdzić na bagnecie i na korku wlewu oleju, czy nie ma nalotu w postaci takiej białawej mazi 3. Sprawdzić, czy oleju nie przybywa lub płynu chłodniczego nie ubywa 4. Sprawdzić,. czy nie ma plam oleju w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego 5. Sprawdzić, czy po uruchomieniu silnika płyn chłodniczy nie bulgocze w zbiorniku (w miarę zimny silnik, żeby płyn nie poparzył) 6. Obejrzeć dokładnie miejsce styku głowicy i bloku silnika, czy nie ma wycieków
__________________
zagazowany II generacja (Lovato, Tomasetto) |