![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 10-12-2009
Model: MONDEO
Silnik: 2000 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 1
|
![]()
mam problemy z mocą w mondeo 2.0 tdci 130 koni.Gdy silnik się rozgrzeje gubi moc przy około 2500-3000 obrotów.Może ktoś miał podobny przypadek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 02-11-2008
Skąd: Opole
Model: Mondeo MkIII
Silnik: TDDI by VTECH
Rocznik: 2002
Postów: 1,343
|
![]()
Mialem co prawda w innym dieselku, musisz przeczyscic turbine.
Mozna to zrobic wpadajac na autostrade i co kilka minut wkrecac spokojnie auto coraz wyzej, a pozniej ok 150km/h przez pare minut i powinno przedmuchac trubinke (rada dobrego kumpla/mechanika- pomogla) tylko nie polecalbym tego w obecnych warunkach pogodowych |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::advanced
![]() Imię: Tomaszek
Zarejestrowany: 24-10-2009
Skąd: OPole/EZG-Aleksandrow Lodzki/ZSWwinoujście/PTUrek
Model: FORD S-MAX Tytanium SONY PREMIUM
Silnik: 2.0 TDCI 140KM/ 163 mapa by m.soszka
Rocznik: 2011
Postów: 271
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 02-11-2008
Skąd: Opole
Model: Mondeo MkIII
Silnik: TDDI by VTECH
Rocznik: 2002
Postów: 1,343
|
![]()
to pierwsze Kolego
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
|
![]()
Szybka wycieczka na autobane zawsze wskazana dla dieselka :-)
Turbawka, katalizatorek, dolot - dobrze jest przewietrzyć. Dobrze by było zajrzeć jeszcze do EGR i kolektorka czy się nie nasyfiło.
__________________
FORD Club Polska ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 14-05-2010
Skąd: GRUDZIĄDZ
Model: MONDEO 3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 1
|
![]()
Witam!
Mam pytanie dla tych,którzy piszą o przdmuchaniu turbiny!!! Liczy się prędkość czy obroty ? (zastanowić się przy odp.) Czy jest potrzeba rozwijania takich prędkości ? A może tylko bieg ......? POZDRAWIAM artwojt MONDEO 3 ------- TEN SAM PROBLEM-------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 02-11-2008
Skąd: Opole
Model: Mondeo MkIII
Silnik: TDDI by VTECH
Rocznik: 2002
Postów: 1,343
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
|
![]()
Wracając w sobotę z Bałkanów zrobiłem jak piszecie powyżej, bo już mi coraz częściej mulił powyżej pewnych obrotów albo miał czasami problem z "odejściem", i rzeczywiście pomogło.
Na marginesie dodam że nasz prędkościomierz zawyża prędkość od ok. 5 km/h do nawet 11 km/h - porównane z danymi z satelity Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ogólnie do ok 80 km/h nie oszukuje, ale powyżej różnica staje się coraz bardziej widoczna, przy 180km/h na blacie wg. satelity było 169 km/h
__________________
FORD MONDEO Mk4 Ostatnio edytowane przez ethernal ; 13-09-2010 o 15:10 |
![]() |
![]() |