Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-11-2005, 18:13   #1
mariokula
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-07-2005
Skąd: Gdansk
Postów: 17
Domyślnie brak mocy silnika/ drgania wskazówki obrotomierza

czesc

dwa dni temu po odpaleniu slinika i rozpoczęciu jazdy po wrzuceniu 2 biegu usłyszałem stuki zaworów i spadek mocy silnika. Myślałem że wrzuciłem przypadkiem IV bieg, ale nie to była jednak "dwójka". Silnik ma czasem krótkie przebłyski mocy jak przed awarią. Auto nie może się rozbujać i ledwo jedzie 60 km/h. Towarzyszącym oblawem są drgania wskazówki obrotomierza, które nie zawsze są adekwatne do faktycznej pracy silnika. Skoki wskazówki są bardzo szybkie i mają dużą amplitydę drgań. Zmieniłem przewody WN, świece, przeczyściłem kostki i problem jest dalej.
Mój silnik to 1,8 benz 105KM, 1992r
Mileliście może podobny problem ?
Szulałem już kilka godzin na forum, ale nikt nie pisał o drgającej jednocześni wskazówce obrotomierza, lub problem dotyczył silnika gaźnikowego...

mariokula jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-11-2005, 18:20   #2
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Masz problemy z zapłonem, dlatego autko i obrotek tak sie zachowuje.
Sprawdź połaczenia z cewką, czujnik obrotów wału korbowego oraz moduł EDIS (z naciskiem, na EDIS'a).
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-11-2005, 11:06   #3
mariokula
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-07-2005
Skąd: Gdansk
Postów: 17
Domyślnie

dzieki za szybką odpowiedź

przewody WN są połączone z cewką i wszystko wygląda ok
A jak sprawdzić czujnik obrotów wału korbowego ?

Trochę poszperałem - EDIS to jest pewnie to coś czarne z napisem MOTORCRAFT i odchodzi od tego szeroka kostka? A znajduje się pod maską nad nadkolem po stronie kierowcy ? Jak go zdiagnozować ?
(09.11.2005)
wczoraj w nocy wykręciłem EDISa IV, przeczyscilem styki, wizualnie sprawdzałem płytkę czy moze jakies zimne luty... ale wygląda ok.

[ Dodano: 2005-11-08, 13:42 ]
czesc
walcze z moim autem dalej i mam pytanie:
jak sprawdzic EDISa
i czujnik obr. wału korbowego ?

[ Dodano: 2005-11-11, 14:46 ]
czesc
po kilku dniach walki z autem problem dalej jest, ale po kolei:
znalazłem na forum jak poprzez EDISa sprawdzic co jest uszkodzone. Wyszło mi wg tego co bylo napisane (mierzyłem rezystancje na stykach) ze czujnik wału korbowego jest ok, ale za to uszkodzona jest cewka. Załatwiłem drugą na podmianę i co się okazało ?.. dalej to samo. Teraz próbuję załatwic EDISa na podmianę ale jest z tym ciezko. Czy ktoś wie jak zdiagnozowac samego EDISa ? (jest on u mnie oddzielnie pod maską.
Czy moze jednak powinienem podjechac na kompa ?
mariokula jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.