![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-10-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Mondeo MK1, ASB
Silnik: 1,8 zetec
Rocznik: 1995
Postów: 5
|
![]()
Witam.
Problem jak w temacie. Zaczęło się to około 1mc temu. Rano bez problemu odpalał nawet przy -15C. Gdy autem przejadę nawet krótki dystans i wyłączę silnik, nie było możliwości ponownego uruchomienia silnika - rozrusznik nie reagował. Musiałem odczekać aż zupełnie ostygnie...Podczas mrozów wiadomo trwało to krótko ok 40min, teraz 1,5godziny. kilka dni temu niestety to się zmieniło. Przyznaje, że dostałem szału i próbowałem go kręcić ze 200razy w nadziei, że rozrusznik zaskoczy. W efekcie czego rozładowałem akumulator. Następnego dnia aku naładowałem, rozrusznik zakręcił, auto odpaliło ale natychmiast zgasło i tak jeszcze dwa razy...potem zero reakcji rozrusznika. Następnego dnia kręcił wyrywkowo, silnik nawet nie kaszlnął. Po kilku próbach ponownie ero reakcji rozrusznika. Rozrusznik jak kręci to równo, bez przerw i zgrzytów. Mam pewne braki w aucie np: nie wskazuje temp. na deske, zapala się kontrolka ręcznego mimo że jest opuszczony - płyn ok, osłabło ogrzewanie - płyn ok. Auto w automacie. Proszę o pomoc |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 08-11-2008
Skąd: Skomlin/Mokrsko
Model: Mitsubishi colt
Silnik: 1.3 12v 75KM.
Rocznik: 1991
Postów: 588
|
![]()
Kolego może szczotki w rozruszniku ci się kończą, ewentualnie przewody od aku do rozrusznika są do wymiany.
Spróbuj pociągnąć do silnika nowy przewód masy. A i możesz przeprowadzić test jak ci się zagrzeje i nie będzie chciał odpalić to podłącz aku na krótko do rozrusznika jak zakręci to przewody do wymiany , jak nie to rozrusznik. Ostatnio edytowane przez gracz_2006 ; 10-01-2010 o 23:17 |
![]() |
![]() |