![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-02-2010
Skąd: Szczecin
Model: escort mk7
Silnik: zetec 1.8 16V 115PS
Rocznik: 1996
Postów: 112
|
![]()
witam jak rozlaczyc przewody klimatyzacji czy sa do tego potrzebne narzedzia specialne czy metoda mag givera dam rade? chce je rozlaczyc aby zmienic oringi wszystkie na nowe bo gdzies mam uklad nieszczelny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-01-2009
Skąd: Olsztyn
Model: Mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 794
|
![]()
witam. a kolega chce w tym miejscu rozłączyć przewody?
zaznaczyłem: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: Mondeo mk5 Vignale
Silnik: 2,0 ecoblue AWD
Rocznik: 2020
Postów: 3,198
|
![]()
Wymienisz uszczelnienie, pojedziesz na uzupełnienie czynnika i ... okaże się że dalej ubywa. Po co Ci to?? Pojedź do speca, wyniucha gdzie cieknie , uszczelni, nabije i odgrzybi za małą kasę...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-09-2007
Skąd: Rumia
Model: C-Max
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 457
|
![]()
Trzeba użyć takiego specjalnego okrągłego "klucza", który nakłada się na rurke i wciska w szczeliny na łączeniu.
W domowych warunkach można zrobić tulejkę troszkę większą niż średnica rurki klimy, rozciąć wzdłuż i dalej postępować jak z profi kluczem. Tutaj na aukcji te "klucze" to te białe okrągłe plastiki, ułożone w rzędzie, w dole walizki. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Może to foto ci pomoże, jak ma wyglądać ta tulejka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 19-07-2009
Skąd: Szczecin
Model: Escort mk7
Silnik: 1.6 Zetec 90KM
Rocznik: 1995
Postów: 17
|
![]()
Piter, ja to bym Ci proponowal oddac do szpeca zeby znalazl dziure, pewny jestes swojej diagnozy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-02-2010
Skąd: Szczecin
Model: escort mk7
Silnik: zetec 1.8 16V 115PS
Rocznik: 1996
Postów: 112
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-02-2010
Skąd: Szczecin
Model: escort mk7
Silnik: zetec 1.8 16V 115PS
Rocznik: 1996
Postów: 112
|
![]() Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez piterxr ; 04-03-2010 o 18:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: escort kombi MK7
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1997
Postów: 3
|
![]()
witam odświeżę troche temat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mianowicie miałem mały wypadek z przewodem od klimatyzacji i dopiero tutaj znalazłem częściową odpowiedz na moje pytanie odnośnie rozłączenia przewodów od klimy i dlatego postaram się to bardziej jasno wytłumaczyć. tak wygląda mój problem: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jest to odłamana rurka która wchodzi w tą złączkę z klimatyzatorem miejsce łączenia przewodów było pokazane wcześniej wiec ja się postaram przedstawić jak je rozłączyć tak wygląda wyjęta końcówka; Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na pozór łączenie przewodów wygląda skomplikowanie ja się zastanawiałem nawet nad rozgięciem tej otoczki ale zanim to zrobiłem zajrzałem na to forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a tak wygląda przyrząd domowej roboty do rozłączenia przewodu: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w tej otoczce znajduje się sprężynka która zabezpiecza przed rozłączeniem przewodów, cała filozofia polega na wepchnięciu jej troszkę do środka i przewody się rozczepiają praktycznie bez ożycia siły Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a oto i fotka: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mam nadzieje ze pomoże to komuś i uratuje od kosztów, mi za wymontowanie tego i pospawanie chcieli policzyć 200zł mieli rozbierać cały pas przedni i wyjmować chłodniczke, gdy zawiozłem im już wyjęte przewody naprawę wycenili na 50 zł ale i tak poszukam tańszego spawacza, nie dajmy z siebie zdzierać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-09-2007
Skąd: Rumia
Model: C-Max
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 457
|
![]()
Właśnie o takim czymś pisałem wcześniej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: escort kombi MK7
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1997
Postów: 3
|
![]()
wiem dzięki temu rozłączyłem tylko nie mogłem pojąc jak plastikową rurka można rozłączyć tak sztywno spięte przewody ;d ale dzięki bardzo za posta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |