kuba143
30-06-2010, 09:02
Witam,
Ostatnio pękł mi wąż od chłodnicy ten dolny z trzema króćcami i płyn zaczął wyciekać, ale udało się dojechać do domu. I w związku z tym mam do Was dwa pytanka,
1. Czy da się taki wąż czymś skleić,? jak tak to czym? nie za bardzo uśmiecha mi się kupować nowy wąż cena 110 zł, a jestem świeżo po wymianie rozrządu i nie chce już sporej kasy w te auto ładować , dodam że sam próbowałem go skleić sylikonem wysoko temperaturowym i gumowa łatka ale to nie dało rady.Może ktoś z was ma na zbyciu taki używany wąż ?
2. Jeżeli nie da się go skleić to powiedzcie mi czy wymieni się go , bez ściągania rozrządu ?, jeden z króćców idzie do pompy wody a ta idzie na rozrządzie, czy da się wymienić go tylko po ściągnięciu obudowy rozrządu ?, Nie chce żeby mechanik wkręcił mi że trzeba ściągać rozrząd i płacić za wymianę węża jak za wymianę rozrządu.
Silnik to Zetec 16.16v, mk7,1995r
Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam
Ostatnio pękł mi wąż od chłodnicy ten dolny z trzema króćcami i płyn zaczął wyciekać, ale udało się dojechać do domu. I w związku z tym mam do Was dwa pytanka,
1. Czy da się taki wąż czymś skleić,? jak tak to czym? nie za bardzo uśmiecha mi się kupować nowy wąż cena 110 zł, a jestem świeżo po wymianie rozrządu i nie chce już sporej kasy w te auto ładować , dodam że sam próbowałem go skleić sylikonem wysoko temperaturowym i gumowa łatka ale to nie dało rady.Może ktoś z was ma na zbyciu taki używany wąż ?
2. Jeżeli nie da się go skleić to powiedzcie mi czy wymieni się go , bez ściągania rozrządu ?, jeden z króćców idzie do pompy wody a ta idzie na rozrządzie, czy da się wymienić go tylko po ściągnięciu obudowy rozrządu ?, Nie chce żeby mechanik wkręcił mi że trzeba ściągać rozrząd i płacić za wymianę węża jak za wymianę rozrządu.
Silnik to Zetec 16.16v, mk7,1995r
Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam