Zobacz pełną wersję : Tarcze hamulcowe Pytanie?
Pikander 07-06-2006, 10:58 Witam można się w****........ jeśli tak jak ja: wymieniłem tarcze i kolcki (oryginały)05.05.06 a dziś jest 07.06. a ja mam tarcze do toczenia .
W związku z tym w dniu dzisiejszym przeprowadziłem rozmowę z redakcją autoświat poruszając ten problem.
Rozmówczyni stwierdziła iż ten temat był poruszany na łamach ich czasopisma i dotyczył jednego właściciela samochodu. Ponadto nie jest im wiadome aby ten problem dotyczył znacznej części właścicieli mondeo.
Redaktorka poprosiła abym w tej sprawie przesłał pisemko opisując problem tarcz hamulcowych.
Dodatkowo w tej sprawie przeprowadziłem rozmowę z przedstawicielką Ford Polska zadając pytanie czy problem tarcz hamulcowych w mondeo jest powszechny czy też jednostkowy?
Osoba ta stwierdziła iż problem dotyczyć musi osób które nieprawidłowo użytkują swoje samochody. Co mnie jeszcze bardziej wurw.....
Sam jestem z wykształcenia mechanikiem ale wydaje mi się że ta kobieta mna mniej do czynienia z mechaniką niż ja.
W związku z tym było by fajnie gdybyśmy razem wystosowali pisemko do redakcji autoświat jak również do wiadomości Ford Polska.
podpisując się wszyscy których dotyczy lub dotyczył ten problem.
Możliwe jest iż po takim paszkwilu Ford będzie miał jaja aby zabrać oficalne stanowisko w tej sprawie i w miarę sensownie rozwiązać ten problem.
Można przecież na łamach redakcji autoświat zrobić doświadczenie:
zakupić w serwisie ( wcześniej nie wiadomym dla Ford Polska) tarcz i klocków i sprawdzić je po kilku tysiącach km. Myślę że to by oddało prawdziwy obraz tej marki i tego problemu.
Ten temat pozostawiam do opinii klubowiczom i administratorom
pozdrawiam Pikander