Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] Oryginalne kołpaki Forda 16" - czy jest sposób, by te z Galxy Mk2 pasowały?

Radi73
04-07-2013, 07:27
Tak jak w tytule chciałbym poruszyć..., a w zasadzie podzielić się moim problemem. Coraz częściej widzę Mondeo Mk3 właśnie z takimi kołpakami idealnie spasowanymi. Ja moich nie mogę dobrze osadzić (na całym obwodzie sterczą ok. 0,5 cm). Jedyny wniosek jaki mi przychodzi: to zmiana felg na te z Galaxy - gdyż je produkuje VW i mają troszkę inną budowę w miejscu, gdzie ,,wchodzą" zamki od kołpaka... Bo wyłamanie części, która blokuje poprawne osadzenie - chyba może skończyć się całkowitym zniszczeniem, a tego nie chcę. Czy ktoś próbował zmierzyć się z tym problemem? Szkoda mi ich prezentują się świetnie, dodam że jeżdżę z nimi już prawie od roku!

P.S. Spotkałem już gościa z nimi na swoim aucie, jednak nie umiał nic na ich temat powiedzieć, bo takie auto już kupił... Przepraszam za jakość zdjęcia.

pankrakus
04-07-2013, 07:44
[...] Coraz częściej widzę Mondeo Mk3 właśnie z takimi kołpakami idealnie spasowanymi. Ja moich nie mogę dobrze osadzić (na całym obwodzie sterczą ok. 0,5 cm). Jedyny wniosek jaki mi przychodzi: to zmiana felg na te z Galaxy [...]

Witam
Naprawdę sądzisz, że wszyscy posiadacze mondeo mk3 wymienili felgi na te z galaxy? - wątpię

pozdrawiam
pankrakus

Martini3g
04-07-2013, 16:25
A galaxy nie ma przypadkiem innego rozstawu szpilek? Ma chyba 5x112? Poprawcie jak się mylę.

pankrakus
04-07-2013, 17:28
Witam

Ale nawet inny rozstaw śrub, nie powinien miec wpływu na mocowanie kołpaków.

Przecież ludzie kupują kołpaki 16" i montują bez problemu do różnych modeli forda: focus, mondeo mk3 i mk4, C-Mac

Jako akcesoria są sprzedawana różne wzory kołpaków i felg aluminiowych i pasują do różnych modeli forda

Może kolega boi się poprostu docisnąć kołpak?
Przecież nikt nie wymienia felg stalowych aby mu dobrze pasował kołpak od innego modelu

http://img4.sprzedajemy.pl/540x405_ford-galaxy-do-2733229.jpg