Zobacz pełną wersję : Czy warto użyć dodatku do czyszczenia wtrysków??
amadeusz19905 15-10-2013, 19:51 Witam
Mam pytanie nie dawno nabyłem mk3 tddi 2 litry i tak się zastanawiam czy warto użyć dodatku którego się dodaje do ropy na pełen bak np STP do czyszczenia wtrysków ?
Najlepszy i najbardziej poklecany jest SKYDD- ja przy tym samym silniku jak Twój uzywałem tego i dostrzegłem różnicę.
Stosowałem inne min Liqui Moly- bez efektu.
Ja stosowałem większe dawki niż podają na opakowaniu;)
A co 5000 tyś km....lałem 1l Mixolu na pełny bak ;) auto latało aż miło :D
Rakus1990 18-10-2013, 20:07 Większe tzn. jakie??
Snajper_881 18-10-2013, 20:12 Gościu, żaden Mixol...
Tutaj jest lektora na ten temat, polecam, stosuję od roku i widać kolosalną poprawę w kulturze pracy silnika, osiągach.. http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/76456-mixol_dlaczego_dolewamy_oleje_2t_do_ropy_pigulce.h tml Skyyd Black Arrow nie jest do czyszczenia wtrysków więc żadnej rożnicy po nim nie będzie, nawet najmniejszej...to jest bardzo dobry środek przeciwko wytrącaniu się parafiny z ropy, stosuje go w okresie jesienno-zimowym wraz z olejem 2T i Millers'em EcoMax w podwójne dawce...efekt takiej mieszanki wybuchowej jest miodzio :)
jaculek63 18-10-2013, 21:39 Leję Millersa do dwu monde oregularnie wg. instrukcji i jestem zadowolony a w mk3 mam juz ponad 220 tys. nalatane(i pewne) i mam nadzieję na więcej.:619:
pozdrawiam Jacek.
Rakus1990 19-10-2013, 21:56 Gościu, żaden Mixol...
Tutaj jest lektora na ten temat, polecam, stosuję od roku i widać kolosalną poprawę w kulturze pracy silnika, osiągach.. http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/76456-mixol_dlaczego_dolewamy_oleje_2t_do_ropy_pigulce.h tml Skyyd Black Arrow nie jest do czyszczenia wtrysków więc żadnej rożnicy po nim nie będzie, nawet najmniejszej...to jest bardzo dobry środek przeciwko wytrącaniu się parafiny z ropy, stosuje go w okresie jesienno-zimowym wraz z olejem 2T i Millers'em EcoMax w podwójne dawce...efekt takiej mieszanki wybuchowej jest miodzio :)
Witam nie ogarniam tych wszystkich olejów i wogóle mogł bys mi coś polecić:027::027:
Gościu, żaden Mixol...
Tutaj jest lektora na ten temat, polecam, stosuję od roku i widać kolosalną poprawę w kulturze pracy silnika, osiągach.. http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/76456-mixol_dlaczego_dolewamy_oleje_2t_do_ropy_pigulce.h tml Skyyd Black Arrow nie jest do czyszczenia wtrysków więc żadnej rożnicy po nim nie będzie, nawet najmniejszej...to jest bardzo dobry środek przeciwko wytrącaniu się parafiny z ropy, stosuje go w okresie jesienno-zimowym wraz z olejem 2T i Millers'em EcoMax w podwójne dawce...efekt takiej mieszanki wybuchowej jest miodzio :)
Stosowałeś?:027:
Ja TAK i do CR bym tego nie nalał..ale do Di- lałem...i efekt rewelacja...z 10 taksówkarzy na starych dieslach 8 stosuje takie mixy i te auta robią po 500 tyś km.... Skydd poprawia kulturę pracy i czyści układ..
Jeśli chodzi o fora które tu przytaczasz...to nie porównuj silników JTD do TDCi i Di...zresztą tak jak pisałem...przez dwa lata lałem Skydd + mixol...znam ludzi którzy to robią dłużej i i wszytsko na +...zaszkodzić Di kowi nie zaszkodzą...choć znam takich co leją do CR i jest też ok :)
Jeśli autor tematu zastosuje jakiś z podanych środków...proponuje po takim zabiegu wymienić filtr paliwa...i tu proponuje jako najniższą opcję BOSCH lub OE...na tym nie ma co oszczędać
motorek4612 21-10-2013, 09:09 Ja lałem formuły STP do klekota , ale to było do starszych generacji diesli i nie w fordzie, ale oplu i renault, różnica była widoczna po kilku kilometrach, natomiast do obecnego auta maxia, jeszcze nie wlewałem nic jakoś tak wyszło.
A dlaczego do CR nie lał byś dodatków????
liqui moly, pomogło , w 1.6 hdi, to chyba to samo co tdci, przebieg 120tys.
od tej pory tankuje tylko droższe paliwa, nie opłaca sie oszczędzać
ps omijam statoil !!!!!!!!!!!!!!!
Snajper_881 29-10-2013, 15:21 Stosowałeś?:027:
Ja TAK i do CR bym tego nie nalał..ale do Di- lałem...i efekt rewelacja...z 10 taksówkarzy na starych dieslach 8 stosuje takie mixy i te auta robią po 500 tyś km.... Skydd poprawia kulturę pracy i czyści układ..
Jeśli chodzi o fora które tu przytaczasz...to nie porównuj silników JTD do TDCi i Di...zresztą tak jak pisałem...przez dwa lata lałem Skydd + mixol...znam ludzi którzy to robią dłużej i i wszytsko na +...zaszkodzić Di kowi nie zaszkodzą...choć znam takich co leją do CR i jest też ok :)
Jeśli autor tematu zastosuje jakiś z podanych środków...proponuje po takim zabiegu wymienić filtr paliwa...i tu proponuje jako najniższą opcję BOSCH lub OE...na tym nie ma co oszczędać
Stosowałeś i dalej stosuję. Niema znaczenia czy do TDDi, TDI czy do JTD czy do TDCi. Właśnie do takiego szajsu jak TDCi gdzie łuszczą się pompy zalecam olej do 2T i broń boże żadnego Mixolu.
Cyt. lość popiołów siarczanowych po spaleniu wpływa na pracę filtrów cząstek stałych. Jak najmniejsza ich ilość służy utrzymaniu przynajmniej takiej samej ilości cząstek stałych w spalinach, jak w paliwie bez dodatków.
W praktyce ilość około 0,1% popiołów należy uznać za bardzo małą zawartość cząstek stałych.
I tak, Liqui Moly posiada deklarowaną wartość popiołów na poziomie 0,06%, a Orlen Platinum Moto 2T 0,07%.
Stary Miksol S posiada 0,11% popiołów po spaleniu.
Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/76456-mixol_dlaczego_dolewamy_oleje_2t_do_ropy_pigulce.h tml#ixzz2j7msTHyq Wszystkie diesle jezdzą w PL na tej samej ropie o beznadziejnej jakości, nie zaszkodzi stosować 2T pod warunkiem stosowania odpowiedniego rodzaju oleju i trzymaniu odpowiednich dawek w stosunku do ilości paliwa w baku. Efekt jest pironujący. Jeśli ktoś się boi to zawsze można lać Millers Eco Max, ja jednak nie zauważyłem kompletnie żadnej różnicy, dodaję go razem z 2T bo podobno zwiększa on liczbę cetanową.
jaculek63 29-10-2013, 17:42 Zwiększa liczbe cetanową o 4,mój po uzyciu wyrażnie ucichł a stosuję go drugi rok.(moze doleję przy okazji 2T).:619:
O tym mówicie? :027:
http://www.heingericke.pl/motul-fuel-system-clean-2t-4t-kraftstoffsystemreiniger-75-ml.html
motorek4612 30-10-2013, 20:54 Ok a co powiecie o dodaniu do paliwa zamiast mixolu i oleju 2t oleju do pił ,kosiarek spalinowych kupuje się w specjalnych małych buteleczkach marki shtill????? tez bedzie robiło robotę
http://www.fhukaktus.pl/sklep/olej-green-timber-2t-apitc-100ml-czerwony-p-9767.html
Ale to prawie to samo co mixol...lub to samo tylko w innym opakowaniu :)
Panowie jeśli można to na priv proszę co należy nalać i w jakiej skali by zadbać właściwie o silnik by dobrze i długo chodził (2.0 TDDI )?
mi się wydaje że to jest wszystko pic na wodę wyciąganie kasy
wiec co nalac zeby pomoglo ??
cos mi sie wydaje ze mi jeden zawor klekocze
Kolego jak zawór klekocze...To hydrosztos do wyniany...A nie dodatek.
Chyba że może wytrysk Tobie stuka
Tymon_84 17-05-2014, 10:26 Panowie, a mi się tak nie wydaje. Miałem peugeota 205tke na monowtrysku i auto stało rok w garażu, było szykowane. Po odpaleniu silnika diagnoza: wtrysk do wymiany. Potwierdziły to parametry z kompa u mechanika. Kupiłem dwie butelki motula do czyszczenia wtrysku. Wyczyściłem bak, przewody paliwowe, nowy filtr. Zalałem pół baku 98 z shella plus całą butelkę motula, operację powtórzyłem. Wtrysk z pewnością nowy się od tego nie zrobił ale auto zaczęło jeździć. Więc może to nie taki pic. Innych nie stosowałem, ani też prewencyjnie nie dolewałem do innych aut.
Panowie, a mi się tak nie wydaje. Miałem peugeota 205tke na monowtrysku i auto stało rok w garażu, było szykowane. Po odpaleniu silnika diagnoza: wtrysk do wymiany. Potwierdziły to parametry z kompa u mechanika. Kupiłem dwie butelki motula do czyszczenia wtrysku. Wyczyściłem bak, przewody paliwowe, nowy filtr. Zalałem pół baku 98 z shella plus całą butelkę motula, operację powtórzyłem. Wtrysk z pewnością nowy się od tego nie zrobił ale auto zaczęło jeździć. Więc może to nie taki pic. Innych nie stosowałem, ani też prewencyjnie nie dolewałem do innych aut.
Do 205 można było podpiąć komputer?:027:
:shock:
Tymon_84 17-05-2014, 11:09 Skrót myślowy:) oczywiście, że nie bo nie miał złącza diagnostycznego ale w Gryfinie podpięli go jakoś i widać było parametry pracy układu wtryskowego.
Znajomy miłośnik Porsche 944 był tam ze swoim autem jakiś czas temu i coś mu ustawiali i się podpinali, a 944 chyba też nie ma OBD.
Skrót myślowy:) oczywiście, że nie bo nie miał złącza diagnostycznego ale w Gryfinie podpięli go jakoś i widać było parametry pracy układu wtryskowego.
Znajomy miłośnik Porsche 944 był tam ze swoim autem jakiś czas temu i coś mu ustawiali i się podpinali, a 944 chyba też nie ma OBD.
Stroboskopy i te sprawy tak się kiedys auta naprawiało- a nie komputery ;)
Albo czujnik w rurę wydechową:)
Tymon_84 17-05-2014, 11:23 AdamJ. wiem, że masz wiedzę w temacie. Domyślasz się też u kogo robiłem ten wtrysk. Dziękuję za zwrócenie uwagi:)
No dobra, to w takim bądź razie. Co polecacie do TDCI koncernu PSA? Profilaktycznie zalałbym jakiegoś środka który przeczyściłby układ paliwowy. Powiedzcie ostatecznie i bez skrótów myślowych, bo człowiek nie ogarnięty w tym temacie jak ja, może się zdegustować :)
pozdrawiam.
motorek4612 11-06-2014, 15:12 Ja do swojego 1.8 tdci co drugi zbiornik wlewam formułę STP do czyszczenia wtrysków, a co trzeci zbiornik 1.5 setki oleju castrol 2T full syntetyk i śmigam.
Już wiele razy opisywany Liqui Moly do CR i co 2-4 tankowanie np 1/2L Mixol-u na zbiornik i będzie Pan zadowolony i po tym przegonić żelazo. Teraz dolałem do swojego preparatu LM.
|
|