Zobacz pełną wersję : [Focus 2011-2014] Sync Applink jak to rozkminić

eRosso
04-03-2016, 14:11
Witam serdecznie,

przeszukałem już cały internet w sprawie jakiejkowiek informacji dotyczącej połączenia mojego telefonu z SYNC w moim focusie. Niestety nadal nie mogę znaleźć żadnej pomocy.

Gdy jestem podłączony przez bluetooth próbuję wejść w menu 'SYNC-Aplikacje' i niestety otrzymuję informację 'Brak zainstalowanych aplikacji SYNC'. Następnie jak próbuję zainstalować aplikacje to znów otrzymuję informację 'Nie znaleziono pliku'.

Czy może mi ktoś wytłumaczyć czy po połączeniu mojego telefonu przez bluetooth potrzebuję również uruchomić jakąś aplikację na telefonie? Próbowałem już szukać na internecie aplikacji 'SYNC AppLink' na androida, ale niestety nic nie znalazłem :(.

Z drugiej strony po połączeniu mojego telefonu przez bluetooth jestem w stanie słuchać muzyki, ale na wyświetlaczu nie pojawiają mi się tytuły utworów.

Bardzo proszę Was o pomoc ewentualnie proszę o kontakt priw.

pankrakus
05-03-2016, 10:45
Witam

Jakby Ci tu powiedzieć - nie dokładnie czytałeś instrukcję

Najpierw w telefonie musisz zainstalować aplikację z Google Sklepu,
która jest zgodna z Ford Sync, a dopiero potem możesz ją obsługiwać

Przykładem takiej aplikacji jest SPOTIFY

tu masz instrukcje
(u dołu strony)
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=176996

Obsługa aplikacji Ford Sync, to "zawracanie głowy" => teoretycznie powinna być możliwość głosowej obsługi programu
- dla mnie żadna rewelacja

Kolejna sprawa - Ford wiele obiecywał i kicha z tego wyszła
W nowszych Fordach jest Sync 2 i są informacje o Sync 3, który raczej będzie nie zgodny z w dół

[...]
Następnie jak próbuję zainstalować aplikacje to znów otrzymuję informację 'Nie znaleziono pliku'.
[...]
funkcja INSTALL służy instalacji aktualizacji
http://chomikuj.pl/a_krakow/FORD/Focus_3/bluetooth_Sync-aktualizacja,5265572527.rar(archive)

http://chomikuj.pl/a_krakow/FORD/Focus_3/Ford_Sync_system_update_manual,5266049358.pdf