Zobacz pełną wersję : [Fiesta 2008-2012] Fabryczna instalacja BRC-Ford Podłączenie PC


heon
15-10-2018, 13:25
Witam
Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem. Posiadam Foda Fieste 2009r 1,4 BP/LPG Instalacja Lpg jest Fabryczna na centrali BRC.
Chciał bym się do niej podłączyć ponieważ muszę zregenerować reduktor i będzie mnie czekało ponowne strojenie.
Próbował kilku programów dla rożnych centrali BRC niektórymi udało się połączyć ale cześć najistotniejszych funkcji jest zablokowana.
Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak sobie poradzić z tym problemem ewentualnie jakiego softu użyć.

Rafał A.(antek)
15-10-2018, 22:52
Autoryzowany partner BRC bądz serwisant który ma dostęp do tegoż softu. BRC nie udostępnia ot tak oprogramowania, to co krąży w sieci działa jak działa.

heon
16-10-2018, 09:35
No własnie liczę na kogoś kto ma dostęp do tegoż softu i ma możliwość się podzielić. Niestety z serwisami jest tak że po za tym że są partnerami i mają dostęp do oprogramowania to niestety tu profesjonalizm się kończy. Fachowcy albo mają mało czasu i robią wszystko pobieżnie albo po prostu są niedouczenie. Dlatego już parę lat temu po kilku nieudanych naprawach w kilku różnych warsztatach powiedziałem sobie że z warsztatu/serwisu nie skorzystam więcej.

Struna
19-10-2018, 10:49
Z fabryczną nic nie zrobisz, to nie jest kwestia softu, te kompy są po prostu zablokowane i jedyna opcja to przeprogramowanie na wersję "normalną".
Takie coś mogą wykonać w Czakramie ( Tarnów ).
Ewentualnie możesz wgrywać gotowe mapy pod konkretne auto - jak napiszesz do BRC ( u makaronów ) to Ci podeślą jakieś aktualniejsze wersje.

heon
21-10-2018, 21:21
Rozumiem to muszę w takim razie w ogóle sprawdzić czy jest tam taka opcja żeby coś wgrać. Bo w sumie dawno już się łączyłem i nie pamiętam muszę zrobić jakieś screeny. I jeśli faktycznie jest tam opcja importu lub wgrywania map to będę szukał gotowców. A jakieś sugestie gdzie w pierwszej kolejności za nimi grzebać?

Struna
21-10-2018, 21:57
Pisz do BRC we Włoszech, ponoć wysyłają bez problemu.

heon
23-03-2019, 18:18
Odgrzewam kotleta.
Niestety Włosi nie pomogli. Chyba nie pozostaje mi nic tylko wysłać sterownik do Czakramu lub żyć z takim. Doradzono mi aby przed regeneracją reduktora zmierzyć ciśnienie manualnym manometrem, tak też zrobiłem wskazania mnie trochę zdziwiły dlatego chciałem je skonsultować na forum.
A wiec na wolnych obrotach ciśnienie 0,9 bar, przy ok 2500 obrotów 0,7 bar, po zgaszeniu zostaje na 1,7.

Czy przypadkiem nie jest za niskie i czy przy podniesionych obrotach za bardzo nie spada?

W wszystkich instalacjach jakimi się bawiłem spotykałem ciśnienie ok 1,1 -1,3 bar, lecz żadna z nich nie była fabryczna.

Reduktor i tak chcę zregenerować ale zastanawiam się w tej sytuacji jakie ciśnienie ustawić.

Struna
23-03-2019, 23:58
Sporo za mało, do tego przy pomiarze bezwzględnym gdy dodajesz gazu to cisnienie powinno rosnąć.

heon
24-03-2019, 09:34
Z tego co mi się przypomina to w momencie przyciśnięcia pedału gazu ciśnienie wzrastało chwilowo po czym gdy utrzymywałem 2500 obrotów stabilizowało się na 0,7 bar. Gaz zatankowany do pełna więc to nie problem małego ciśnienia w butli. To też potwierdza mi diagnozę kończącego się reduktora ale pozostaje pytanie jakie ciśnienie ustawić, po regeneracji (to znaczy jakie ustawiała fabryka) może jest ktoś na forum co pomierzył Fiestę z fabrycznym gazem.
Dodam jeszcze że generalnie nie zauważyłem jakichś problemów z samochodem z tego wynikających ani komputer silnika nie wyświetlał żadnego błędu. Jedyne co mi się nie spodobało to przy jeździe autostradą przy ok 4000 obrotów gdy gaz w butli się kończył (ok 1/4 butli) zaczynało dławić i wracał na benzynę. Natomiast przy jeździe po mieście gdy silnik nie był tak bardzo obciążany jednostajnie można było butle wyjeździć do końca.

Roman79
18-11-2019, 10:00
Dzień dobry Czy ktoś ma oprogramowanie(Fajla mapy gazowej) sterownika gazowego samochodu Ford Fieste 2009r 1,4 BP/LPG Instalacja Lpg jest Fabryczna BRC sequent plug and drive fly sf, Bardzo potrzebuje Dziekuje.