sierzput
02-02-2019, 22:18
Witam serdecznie. Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość.:)
Pacjent to Galaxy 2003 1.9 TDi automat anglik.
Problem i przebieg choroby jest następujący.
Kiedy włączam lewy kierunek miga kilka razy a później się zapala i nie gaśnie. Trzeba przełączać na prawy i lewy kilka razy i czasami zgaśnie a czasami nie więc na razie bez kierunku lewego jeżdżę. Kierunek lewy załącza się również kiedy auto zamknę i ta sama sytuacja kilka razy pozamykam i pootwieram i się zamknie ze zgaszonym kierunkiem. Obie lewe lampy się palą czyli tył i przód. Nie ma reguły kiedy, chociaż zauważyłem, że jak auto się bardziej rozgrzeje wewnątrz czyli jak dłużej pojeżdżę to szybciej się zawiesza. Wyczytałem na forach, że to przekaźnik a że były sprzeczne informacje i żadna nie pasowała do mojej skrzynki bezp. to jednego dnia zacząłem po kolei wszystkie wyciągać i zapalać kierunek. Ku mojemu zaskoczeniu żaden z nich nie wyłączył kierunkowskazów. :mad: Skrzynka bezp. po stronie kierowcy czyli na Polskie za schowkiem. Jak włączę awaryjne to wszystko jest gitara i się nie zawiesza a migało przez przynajmniej 5 min. Jak trzeba to mogę zapodać kilka zdjęć skrzynki bezp. jak i BCM od środka.
Czy może ktoś pomóc w postawieniu diagnozy i możliwego uleczenia pacjenta. Dzięki wielkie za wszelką pomoc.
Pacjent to Galaxy 2003 1.9 TDi automat anglik.
Problem i przebieg choroby jest następujący.
Kiedy włączam lewy kierunek miga kilka razy a później się zapala i nie gaśnie. Trzeba przełączać na prawy i lewy kilka razy i czasami zgaśnie a czasami nie więc na razie bez kierunku lewego jeżdżę. Kierunek lewy załącza się również kiedy auto zamknę i ta sama sytuacja kilka razy pozamykam i pootwieram i się zamknie ze zgaszonym kierunkiem. Obie lewe lampy się palą czyli tył i przód. Nie ma reguły kiedy, chociaż zauważyłem, że jak auto się bardziej rozgrzeje wewnątrz czyli jak dłużej pojeżdżę to szybciej się zawiesza. Wyczytałem na forach, że to przekaźnik a że były sprzeczne informacje i żadna nie pasowała do mojej skrzynki bezp. to jednego dnia zacząłem po kolei wszystkie wyciągać i zapalać kierunek. Ku mojemu zaskoczeniu żaden z nich nie wyłączył kierunkowskazów. :mad: Skrzynka bezp. po stronie kierowcy czyli na Polskie za schowkiem. Jak włączę awaryjne to wszystko jest gitara i się nie zawiesza a migało przez przynajmniej 5 min. Jak trzeba to mogę zapodać kilka zdjęć skrzynki bezp. jak i BCM od środka.
Czy może ktoś pomóc w postawieniu diagnozy i możliwego uleczenia pacjenta. Dzięki wielkie za wszelką pomoc.