krzychu.pumpa
15-01-2022, 03:26
Cześć,
Staram się ożywić swój projekt ale niestety mam problem.
W pierwszej kolejnosci zakupiłem silnik z wiazka od ST MK3 250km 2.0 ecoboost wraz z ECU (niestety tylko z ECU).
Nastepnie dokupiłem, wiązkę komory silnika wraz ze skrzynka bezpieczników oraz wiązkę środka (deski rozdzielczej).
Dokupiłem jeszcze modul BCM i modul drzwi oraz dałem ECU na wyłączenie immobilizer'a ale dowiedziałem się że i tak będą problemy żeby to przypisac wszystko do siebie itp
To zakupiłem z anglika cały zestaw startowy,
ECU + BCM + Licznik + Modul drzwi + modyl blokady kierownicy + Pompa ABS + kluczyk keyless..
Problem polega na tym, że po podłączeniu tych modułów z zestawy startowego niestety 0 reakcji.
Tzn. reaguje na przycisk start/stop w taki sposób ze słychać, że kliknie jakiś przekaznik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika ale licznik pozostaje ciemny. Nie można wzbudzić go na zapłon ani nie zakręci.
Ktos ma może schematy do tego, lub jakieś pomysły gdzie co i jak mogę posprawdzać i zrobić żeby to w końcu ożyło.
Czegoś brakuje ale niestety nie wiem czego... czy jeszcze jakiś moduł czy połącznia... ;/
Dodam że połączyć sie za pomocą forscana też nie moge z tym ale to raczej logiczne dlatego że nie moge wzbudzić go na zapłon...
Ford Focus ST MK3 250km 2.0 ecoboost. Rocznik 2015 - 2018 po lift. Skrzynia manualna 6 biegów.
Staram się ożywić swój projekt ale niestety mam problem.
W pierwszej kolejnosci zakupiłem silnik z wiazka od ST MK3 250km 2.0 ecoboost wraz z ECU (niestety tylko z ECU).
Nastepnie dokupiłem, wiązkę komory silnika wraz ze skrzynka bezpieczników oraz wiązkę środka (deski rozdzielczej).
Dokupiłem jeszcze modul BCM i modul drzwi oraz dałem ECU na wyłączenie immobilizer'a ale dowiedziałem się że i tak będą problemy żeby to przypisac wszystko do siebie itp
To zakupiłem z anglika cały zestaw startowy,
ECU + BCM + Licznik + Modul drzwi + modyl blokady kierownicy + Pompa ABS + kluczyk keyless..
Problem polega na tym, że po podłączeniu tych modułów z zestawy startowego niestety 0 reakcji.
Tzn. reaguje na przycisk start/stop w taki sposób ze słychać, że kliknie jakiś przekaznik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika ale licznik pozostaje ciemny. Nie można wzbudzić go na zapłon ani nie zakręci.
Ktos ma może schematy do tego, lub jakieś pomysły gdzie co i jak mogę posprawdzać i zrobić żeby to w końcu ożyło.
Czegoś brakuje ale niestety nie wiem czego... czy jeszcze jakiś moduł czy połącznia... ;/
Dodam że połączyć sie za pomocą forscana też nie moge z tym ale to raczej logiczne dlatego że nie moge wzbudzić go na zapłon...
Ford Focus ST MK3 250km 2.0 ecoboost. Rocznik 2015 - 2018 po lift. Skrzynia manualna 6 biegów.