Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] Klamka od strony kierowcy zaczyna się przycinać
maureliusz 17-11-2009, 21:50 Hmm... Jak w temacie. Jak otwieram dzwi od strony kierowcy, to muszę się do tego przyłożyć. Pozostałe zamki chodzą lekko, a tylne drzwi to wogóle można paluszkiem otwierać - mówie, o otwieraniu od zewnątrz. Czy ktoś może coś już tym działał? Coś warto przesmarować, czy nie ruszać? Jak już był taki temat, to proszę tradycyjnie o linka :-D
trzpień zamka (tego zeba co łapie za ucho) zobacz czy ci nie przyrdzewiał - jakiegoś penetratora na niego i potem może nakrop oliwy na niego :)
porzeczkowiec 18-11-2009, 07:32 to samo mam u mnie,.... :/
Damiano16 18-11-2009, 15:14 I u mnie też :)
U mnie również identyczny przypadek {z tyłu i u pasażera klamki jak nówki}.
trzeba zdjąć boczek i wydłużyć ciegno od klamki bo jest regulacja, przynajmniej u mnie tak było.
troche zabawy przy tym jest
maureliusz 18-11-2009, 18:45 Rozumiem CZEMP, że masz FI, czy tak samo będzie w FII? Nie chcę czegoś niepotrzebnie rozbierać:-)
No to widzę, że temacik jest powszechny :-)
Odgrzebuje temat. Ktoś wytłumaczy jak to naprawić żeby chodziło jak np. w drzwiach tylnych ?
maureliusz 22-03-2010, 22:48 Ja się na razie poddałem w temacie. Nie chciało mi się rozbierać tych drzwi. Może jak się cieplej zrobi:-) Może ktoś już coś działał w tym temacie?
U mnie w mkII ten sam problem od jakiegoś czasu ...
Wszystkie drzwi jak nówki, tylko kierowcy czasami tak jakby nie łapała,zacinała się i trzeba parę razy próbować ...
Spróbuje sam rozebrać osłonę i popatrzeć ... jak dam rade to "opowiem" :mrgreen:
Jak polegnę to zostaje mechanik :D
gdyby jednak ktoś się już w to bawił, to mógłby troche opisać
pozdro
666zielony666 08-04-2010, 15:38 siema wszystkim :)) mialem ten sam problem u siebie w focusie I i grzebalem wlasnie tutaj i trafilem na ten temat.... ktos tam nizej napisal ze wystarczy posmarowac ten zab z klamki ktory zachacza o to ucho czy ciegna...w kazdym badz razie u siebie tak zrobilem... i super.. :)) odchylilem u siebie ta klamke zeby ten zab bylo widac i w kazda mozliwa dziure wlalem tam wd40 czy inne smaorowidlo mozna urzyc
Teraz drziw chodza tak delikatnie jak te tylne :)) 5min roboty i wystraczy
P.S. ja jak juz bylem na etapie pryskania to psiknelem od razu we wszytskie zamki klamki i zawiasy przy drzwiach
dzrwi chodza jak marzenie :)) pozdro
maureliusz 08-04-2010, 15:53 Wiem, bo to ja tak zrobiłem. Trochę to daje, ale rewelacji nie ma. Zdaje się, że wydziera się to ucho w drzwiach, bo w zamku nie bardzo ma się co wyeksploatować.
666zielony666 09-04-2010, 16:18 moze u mnie jest to w jakims miejszym stopniu wyeksplatowane zwykly wd40 temat zalatwil chociaz nie jestem zwolennikiem akurat wd40 osobiscie uzywam Bernera ale wtedy tylko to mialem pod reka :))) troche sporo tego tam nalalem i znaczna poprawa... ja mam za to problem z silniczkiem krokowym wiem jak go rozebrac i ta wtyczke przeciscic ale nie wiem gdzie on jest :( u mnie
ale to chyba nie w tym temacie takze nie zawracam glowy
michalwr 11-04-2010, 21:10 U mnie też 2/4 drzwi "haczą" przy otwieraniu. Czy ktoś może zrobił jakieś fotki gdzie dokładnie psiknąć. A skoro już wiemy gdzie i WD40 słabo sobie z tym radzi, to może smar grafitowy nałożyć. Dajcie fote gdzie to przetestuje.
Pozdrawiam.
siema odświeżam . Proszę jak sie dostać do tego rygla jak zdemontować te klamke ?
mialem identycznie.Nawalilem smary WD40 do bolu,az cieklo :D Dziala bez zarzutu
Wd 40 nie polecam. To nie smar. Zaraz odparuje i tyle z tego. Ja psikałem na plastiki klamki w miejscach gdzie się ocierają i w mechanizm zamka w drzwiach smarem silikonowym.
Panowie ja potrzebuje informacji lub rysunku ktory by przedstawil w jaki sposób jest mocowana zaślepka tylniej lewej klamki. Przy otwieraniu wychodzi mi - odpada ta zaślepka i nie wiem czy tam ma być jakiś haczyk, śruba czy co ???
witajcie ten temat wyskoczyl mi z google gdy szukałem martwej klamki w mk2. google pokazywało mk1. klamka w mk2 przekazuje języczkiem siłe na na ośkę ze sprężynka ( element dostepny od wewnatrz drzwi pod klamką) i na ramię. gdzie zaczepiona beczułką linki. następnie linką siła idzie do ramienia na zamku ktory jest niżej. przycinanie klamki to zatarty mechanizm(zaciera sie łatwo). martwa klamka to u mnie urwana linka. zacierala sie beczułka aż urwała beczułka. powodem nie byla sama klamka jak to w mk1. wymiana linki trudna bo trudne rozbieranie drzwi.
|