Odp: [MK 3] INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY
Generalnie można te interfejsy podzielić ze względu na użytą kość...
ELM320 obsługuje protokół PWM (Ford, Mazda)
ELM322 obsługuje protokół VPV
ELM323 obsługuje protokół ISO
ELM327 obsługuje wszystkie protokoły.
Więc jak kupisz ELM320, to podepniesz Forda (ale jak Ford przejdzie na inny standard, to już nowego modelu nie podepniesz) ale nie podepniesz np. Citroena...
Dlatego najlepiej mieć ELM327, bo wtedy obsłużysz każde auto.
No i potem wybierasz "bajery" - czyli łączy się przez port szeregowy (w laptopach już raczej nie dostępny), USB, IrDa, Bluetooth, itp, itd...
Ja mam ELM327 z modułem USB - chyba najsensowniejsze rozwiązanie.
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT

Fordy otaczają mnie
|