View Single Post
Stary 25-03-2013, 08:14   #3
Set2000
ford::average
 
Imię: Roman
Zarejestrowany: 01-06-2012
Skąd: Leszno Wlkp.
Model: transit spalanie 6,8/100 jazda mieszana
Silnik: 2,5D
Rocznik: 1998
Postów: 127
Domyślnie Odp: Demontaz błotnikow tylnich

Jeśli chcesz wymienić cały błotnik to musisz go odwiercić na zgrzewach specjalnym wiertłem
zaoszczonym z prowadzeniem na czubku wiertła, wygniata on wtedy mały otworek a zewnętrzną krawędzią wycina taką podkładkę poza zgrzewem i wtedy nie niszcząc elementów rozdzielasz je. żeby dojść do zakamarków używasz wiertarki do wiercenia pod kątem.
Zgrzewy oczywiście punktujesz punktakiem przed odwierceniem, w nowym elemencie robisz otwory w tych samych miejscach w których były wykonywane odwierty, przykładasz element do miejsca posadowienia go wstępnie ściągasz blachę na brzegach klamrami lub małymi imadełkami sprawdzasz odległości i szczeliny, wspawujesz go migiem na otworach zamykając je spawem.
Szlifierką kątową z ściernicą z papierem ściernym wyrównujesz miejsca spawane i po zawodach.
Potrzebne narzędzia wypożyczasz a nie kupujesz jeśli chcesz tylko na taką jedną robotę zmniejszy to twoje koszta a ile zaoszczędzisz
no sporo, nie spiesz się wszystko musi być przemyślane.
Spawać migomatem można się nauczyć na takich samych grubych kawałkach blachy jakich będziesz używał później 0,7-0,8 mm, drut 0,6 mm no i tylko złapać dryg do roboty reszta sama pójdzie w trakcie roboty.

Ostatnio edytowane przez Set2000 ; 25-03-2013 o 20:06
Set2000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem