Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Blacharstwo/lakiernictwo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-03-2013, 01:01   #1
Prosky
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 27-02-2013
Skąd: Toruń
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 benzyna
Rocznik: 1998
Postów: 5
Domyślnie Demontaz błotnikow tylnich

Witam Czy mozna demontowac błotniki tylnie powoli zaczyna mi wchodzinc na nie rdza i chcialbym cos z tym zrobic ale nie bardzo wiem jak tak wiec jak by ktos cos poradzil bylbym wdzięczny

Prosky jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-03-2013, 06:15   #2
Marek
ford::expert
 
Avatar Marek
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
Domyślnie Odp: Demontaz błotnikow tylnich

Demontaż rozpoczynamy od podłączenia szlifierki kątowej do zasilaniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak poważnie to pewnie ci nadkola zgniły.Niestety tylny błotnik nie jest przykręcany i nie da się go sobie ot tak wymienić...

Poszukaj niedrogiego blacharza w swojej okolicy lub jak masz migomat to zakup reperaturki nadkoli i do dzieła.
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej?
Uszczelki pod głowicą

Ostatnio edytowane przez Marek ; 25-03-2013 o 06:17
Marek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-03-2013, 08:14   #3
Set2000
ford::average
 
Imię: Roman
Zarejestrowany: 01-06-2012
Skąd: Leszno Wlkp.
Model: transit spalanie 6,8/100 jazda mieszana
Silnik: 2,5D
Rocznik: 1998
Postów: 127
Domyślnie Odp: Demontaz błotnikow tylnich

Jeśli chcesz wymienić cały błotnik to musisz go odwiercić na zgrzewach specjalnym wiertłem
zaoszczonym z prowadzeniem na czubku wiertła, wygniata on wtedy mały otworek a zewnętrzną krawędzią wycina taką podkładkę poza zgrzewem i wtedy nie niszcząc elementów rozdzielasz je. żeby dojść do zakamarków używasz wiertarki do wiercenia pod kątem.
Zgrzewy oczywiście punktujesz punktakiem przed odwierceniem, w nowym elemencie robisz otwory w tych samych miejscach w których były wykonywane odwierty, przykładasz element do miejsca posadowienia go wstępnie ściągasz blachę na brzegach klamrami lub małymi imadełkami sprawdzasz odległości i szczeliny, wspawujesz go migiem na otworach zamykając je spawem.
Szlifierką kątową z ściernicą z papierem ściernym wyrównujesz miejsca spawane i po zawodach.
Potrzebne narzędzia wypożyczasz a nie kupujesz jeśli chcesz tylko na taką jedną robotę zmniejszy to twoje koszta a ile zaoszczędzisz
no sporo, nie spiesz się wszystko musi być przemyślane.
Spawać migomatem można się nauczyć na takich samych grubych kawałkach blachy jakich będziesz używał później 0,7-0,8 mm, drut 0,6 mm no i tylko złapać dryg do roboty reszta sama pójdzie w trakcie roboty.

Ostatnio edytowane przez Set2000 ; 25-03-2013 o 20:06
Set2000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.