Cytat:
>Ja u siegie go ostatnio zreanimowałem i jest ogień w porównaniu z tym co było
jak to zrobiles?
|
http://www.mondeoklubpolska.pl/conte...rotów-MK-II-TD
Tu jest fotorelacja z tego co można zrobić z tym silniczkiem, aby go ożywić. Zabierałem się do tego niechętnie i teraz żałuję. No ale lepiej późno niż wcale
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak chodzi o turbinę, to ogólnie musisz sprawdzić czy się przypadkiem zawór WG nie zaciął uchylony albo cóś. Ja u siebie ściągnąłem i zaślepiłm przewód nadciśnienia od WG, bo to była dla mnie jedyna szans, na podkręcenie turbiny. U mnie musiałbym ściągać turbinę, żeby skrócić cięgno na zaworze WG. Tym sposobem miałem od razu dużą poprawę osiągów.
No ale najmilej zaskoczył mnie ten "silniczek krokowy". Nawiasem mówiąc to w silnikach benzynowych 1,3 z pierwszej połowy lat 90-tych tak właśnie wygląda silniczek krokowy - identyczne urządzenie. Ale nie wiem czy są zamienne.