Cytat:
Podłącz cokolwiek pokazującego napięcie. Takie zmiany wraz z obrotami mogą oznaczać problemy z alternatorem.
|
Ok, wiem że to nie jest sprawa z alternatorem, ale podam wyniki, w razie gdyby temu też trzeba by się przyjrzeć.
Po starcie silnika czujnik nazwany "napięcie OBD" pokazuje 14V, chwilowo podskakując do 14.1 i kilkukrotnie spadając na chwilkę na 13.9V.
Po pól godzinie trasy całość spada o 0.1V (czyli większość czasu 13.9, podskakuje do 14V i sporadycznie spadając do 13.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Po kolejnej pół godzinie spadek o kolejne 0.1V. Dalej nie wiem, bo dojechałem do miejsca docelowego.
Ale nie rozładowuje się akumulator, więc chyba ok?
Bump:
Cytat:
Pooglądaj dokładnie układ dolotowy, czy w którymś wężu nie ma dziury.
|
Na pierwszy rzut oka nie było widać, ale potem chłopakom w serwisie (jak ich uczuliłem na sprawdzenie dolotów) udało się znaleźć w mało widocznym miejscu dziurę w dolocie intercoolera. Po wymianie rury jak ręką odjął (nawiew ok, moc wróciła, nic nie dymi).