Cytat:
Dziękuję Wojtek, zestaw który podałeś jest do rocznika 2006-->> , mój jest z 2000-2006 i wszystkie zestawy które oglądałem wyglądające jak ten, który wstawiłem bez gumki lub oringa. Prawdopodobnie rolę amortyzacji przejmuje smar znajdujący się w szczelinach (rozbiórkę dziś drugą stronę i porównam dla pewności). Tak czy inaczej zostawię wiadomość z rozwiązaniem. Dziękuję.
|
Może komuś się przyda: TRANSIT MK6 FWD, koła przednie, zacisk od strony przodu: Po założeniu prowadnicy z przetłoczeniem jakby na oring jako górnej i 10km jazdy próbnej okazało,się, że koło wyraźnie mocniej się nagrzewa, dodatkowo podczas powolnej jazdy z mocno skręconą kierownicą pojawiły się wyraźnie wyczuwalne i słyszalne wibracje kloców/zacisku. Porównałem ze stroną drugą i okazało się, że jednak prowadnica z rowkiem powinna znajdować się na dole. Po podmianie wszystko wróciło do normy (cisza, brak drgań, brak nagrzewania się koła).
Reasumując : prowadnica dolna,to ta z przetłoczeniem w poprzek (rowkiem w dolnej części).
Pozdrawiam i dziękuję za chęci oraz poświęcony czas.