View Single Post
Stary 11-06-2025, 23:58   #290
dj_pete
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 13-04-2011
Skąd: Kraków
Model: Ford S-Max MK2
Silnik: 2.0 EcoBlue ST-Line 190KM
Rocznik: 07.2020
Postów: 9
Domyślnie Odp: CHIPTunning nowych silników 2.0D ECOBLUE

Problemów nie ma. Ale przeglądając internet widać, że raczej są to dwa różne filtry. W single turbo wydajność dpf kończy się pewnie przy ok 250 KM, w biturbo pewnie w okolicach 300KM. Poczekamy, zobaczymy co wyjdzie tunerom na hamowni i w logach. Możliwość zmiany kąta wtrysku może wiele zmienić (mniejsze dymienie) w porównaniu do boksa. Po za tym teraz jest otwarta droga do zmiany strategii wypalania DPFa, np wcześniejsza inicjacja co pozwoli nie wchodzić w wysokie cianienie wlotowe. Też czekam aż ktoś z branży pochwali się rezultatami i rozwiązaniami bo zgadywać to sobie mogę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dj_pete jest offline   Odpowiedź z Cytatem