![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#281 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-08-2011
Skąd: Kraków
Model: S-Max mk2
Silnik: 2.0 Ecoblue 190km
Rocznik: 2022
Postów: 21
|
![]()
Czy ktoś w wersji z manualem i 190 km dokładał jeszcze BOXa? Pytam pod kątem sprzęgła
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 18-05-2012
Skąd: Białystok
Model: Focus MK 3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 190km 390nm
Rocznik: 2012
Postów: 86
|
![]()
Na jaki przyrost mocy można liczyć przy BOXie z 2.0 150KM, manual ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-04-2011
Skąd: Kraków
Model: Ford S-Max MK2
Silnik: 2.0 EcoBlue ST-Line 190KM
Rocznik: 07.2020
Postów: 9
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-08-2011
Skąd: Kraków
Model: S-Max mk2
Silnik: 2.0 Ecoblue 190km
Rocznik: 2022
Postów: 21
|
![]()
Pojawiło się info o rozkodowaniu sid212, czy któryś z tunerów udzieli informacji jakie są możliwości poprawy parametrów i jaki koszt ?
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
ford::amateur
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 25-03-2025
Skąd: Wtórek
Model: Ford Focus Mk4
Silnik: 2.0 Ecoblue
Rocznik: 2020
Postów: 2
|
![]()
Informacja od jednej z firm, która oferuję usługe:
"Na tem moment rozwiązanie każdego producenta sprzętu do chiptuningu wymaga wysłania sterownika do ich siedziby w celu odblokowania. Koszt to 250€ netto + wysyłka w obie strony (ekspres i ubezpieczenie okolice 80€). Dalej koszt chiptuningu 2000zł netto. Co do rezultatów - okoloce 170-180km i 420-440Nm" Wiadomo koszty kwestia indywidualna, ale dla mnie bardzo słaby przyrost, liczyłem na okolice +-200KM i 450/70NM EDIT: Rozmowy z kolejna firmą, wycena na 3500 zł Czas realizacji 5dni - Celują w okolice 200 i 450NM Ostatnio edytowane przez Kolinnn ; 04-06-2025 o 20:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-08-2011
Skąd: Kraków
Model: S-Max mk2
Silnik: 2.0 Ecoblue 190km
Rocznik: 2022
Postów: 21
|
![]()
NIE CYTUJEMY CAŁYCH POSTÓW W ODPOWIEDZI, A ZWŁASZCZA GDY ZNAJDUJĄ SIĘ BEZPOŚREDNIO NAD TWOIM !!!!!
MOŻNA UŻYĆ JESZCZE FUNKCJI "CYT. SELEKTYWNY" (część tekstu zaznaczonego) Domyślam się że mówisz o mondeo w manualu w wersji 150, a jak w przypadku manuala 190 ( inne modele niż mondeo) Ostatnio edytowane przez SRS ; 09-06-2025 o 19:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
ford::amateur
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 25-03-2025
Skąd: Wtórek
Model: Ford Focus Mk4
Silnik: 2.0 Ecoblue
Rocznik: 2020
Postów: 2
|
![]()
Ja akurat pytałem o Focusa z A8, ale nie ma to większego znaczenia skoro jest możliwość odblokowania sterownika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-04-2011
Skąd: Kraków
Model: Ford S-Max MK2
Silnik: 2.0 EcoBlue ST-Line 190KM
Rocznik: 07.2020
Postów: 9
|
![]()
Nie wiem z kim rozmawiacie ale te prognozy podniesienia mocy są dla mnie niezrozumiałe. Silniki ecoblue 2.0 150KM i 190KM są jednakowe tylko mają różne mapy, więc po odblokowaniu sterownika przyrost mocy powinien być w okolicach 240KM 460-500Nm zależnie od skrzyni. Tutaj wąskim gardłem wydaje się być DPF, reszta osprzętu powinna dać radę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-08-2011
Skąd: Kraków
Model: S-Max mk2
Silnik: 2.0 Ecoblue 190km
Rocznik: 2022
Postów: 21
|
![]()
Podajesz wartości podobne jak w biturbo, czy tam jest inny DPF albo są w nim problemy ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-04-2011
Skąd: Kraków
Model: Ford S-Max MK2
Silnik: 2.0 EcoBlue ST-Line 190KM
Rocznik: 07.2020
Postów: 9
|
![]()
Problemów nie ma. Ale przeglądając internet widać, że raczej są to dwa różne filtry. W single turbo wydajność dpf kończy się pewnie przy ok 250 KM, w biturbo pewnie w okolicach 300KM. Poczekamy, zobaczymy co wyjdzie tunerom na hamowni i w logach. Możliwość zmiany kąta wtrysku może wiele zmienić (mniejsze dymienie) w porównaniu do boksa. Po za tym teraz jest otwarta droga do zmiany strategii wypalania DPFa, np wcześniejsza inicjacja co pozwoli nie wchodzić w wysokie cianienie wlotowe. Też czekam aż ktoś z branży pochwali się rezultatami i rozwiązaniami bo zgadywać to sobie mogę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|