View Single Post
Stary 02-03-2007, 20:03   #20
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

Cytat:
Napisał llechu
A czemu nie można opuścić przepustnicy blosa od razu po przełączeniu na gaz, tylko jakieś opóźnienie jest potrzebne?
nie chodzi o to ,zeby opozniac przepustnice
tylko o to ,ze silownik od zamka to silniczek elektryczny+przekladnia
wiec zeby wywolac ruch trzpienia w dol lub w gore to musisz przylozyc napiecie (odpowiednio spolaryzowane)
jezeli zrobisz to na przekazniku ,czyli bedziesz podawal napiecie caly czas to spalisz silnik w silowniku
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem