![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#71 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 17-02-2013
Skąd: Mielec
Model: Ford focus mk1/mk3
Silnik: 1,6b/1,5 eb - 100km/182km
Rocznik: 1999/2015
Postów: 597
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 17-02-2013
Skąd: Mielec
Model: Ford focus mk1/mk3
Silnik: 1,6b/1,5 eb - 100km/182km
Rocznik: 1999/2015
Postów: 597
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez 36ha ; 14-04-2022 o 18:54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ford::beginner
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-09-2011
Skąd: Polkowice
Model: Focus MK4 Active
Silnik: 1.5 EcoBoost 150 KM
Rocznik: 2019
Postów: 18
|
![]()
Witam, podepnę się pod temat bo problem ten sam Ford Kuga MK2 FL rok produkcji 2017 silnik 1.5 ecoboost 150 koni 4 cylindrowy, przebieg 115 tyś. km. Sporadycznie wyskakuje check engine. Z OBDII odczytano błędy P0301, P0304, P0300 wypadanie zapłonów. Były wymieniane wszystkie świece oraz cewki zapłonowe oraz zamontowano porawiony kolektor wraz z odmą. Przez 2 miesiące spokój ostatnio problem znowu powrócił. Nie zauważyłem żeby płyn chłodniczy ubywał, masła pod korkiem oleju też nie ma. Samochód bez problemu odpala. Jakieś pomysły co robić dalej?
Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|