![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 30-12-2008
Skąd: Otwock
Model: s-max
Silnik: 2.0 eco boost
Rocznik: 2012
Postów: 14
|
![]()
No i druga część pytania, czy z silnikiem 145KM w takiej s-max-owej budzie da się jeździć i bez śmierci w oczach wyprzedzać TIR-a?
Miałem kiedyś mondeo mk1 1,8 115 KM to muszę powiedzieć, że było kiepsko, jeśli nie bardzo kiepsko. Z danych na autocentrum wychodzi 0,5 s do 100-ki na korzyść s-max'a ze 145ką. Chyba nie da się tego zauważyć :-\ Ostatnio edytowane przez guzolot ; 10-01-2022 o 10:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 14-11-2015
Skąd: Olsztyn
Model: S-Max
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 117
|
![]()
Ze swojego 5-io letniego obcowania z s-max z 2.0 145KM to powiem tak:
Muł to jest straszny. Wcześniej jeździłem 1.9 TDI i tu straszne brakuje momentu obrotowego. Z tego zapewne powodu wstawili dość krótką skrzynie biegów co skutkuje tym iż w trasie powyżej 100km/h w środku jest bardzo głośno. Z awarii to już drugi raz zapiekły mi się pierścienie na tłokach. Obawia się to dużym spalaniem oleju. Naprawa tego jest dość droga. Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 23-08-2007
Skąd: Kobyłka/Warszawa
Model: S-max Titanium S
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 382
|
![]()
Wyprzedzanie tira raczej nie odbywa się od 0 do 100, lepiej porównaj elastyczność, a nie przyspieszenie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 30-12-2008
Skąd: Otwock
Model: s-max
Silnik: 2.0 eco boost
Rocznik: 2012
Postów: 14
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Od razu szukaj 2.5T - tam wyprzedzanie to przyjemność :-)
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,250
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Co ma silnik do komfortu jazdy?
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |