![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 30-12-2008
Skąd: Otwock
Model: s-max
Silnik: 2.0 eco boost
Rocznik: 2012
Postów: 14
|
![]()
Po VIN dowiaduję się że:
• Z zawieszeniem zmodyf. na sportowe • Klasa obciaz.przedniej sprezyny-G • ICE Feature Pack 36 • Klasa obciaz.tylnej sprezyny-F • Opona 235/45 R18 98W Co to oznacza tak po ludzku? Że będę miał obite nerki na dołkach? Każą dziurę będę odczuwał? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,250
|
![]()
Tak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 05-01-2018
Skąd: Dzierżoniów
Model: S-Max
Silnik: 2.2 Tdci 200ps
Rocznik: 2011
Postów: 318
|
![]()
Bez przesady z tym każdą dziurą. Na pewno nie na 18. Na 20 już zdecydowanie TAK
![]() Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 30-12-2008
Skąd: Otwock
Model: s-max
Silnik: 2.0 eco boost
Rocznik: 2012
Postów: 14
|
![]()
Czyli plomby z zębów nie wypadną?
Ile by kosztowało podniesienie do normalnej wysokości, albo z 1,5 - 2 cm więcej od serii? Bo to robi się wymieniając sprężyny na wyższe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::advanced
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 05-01-2018
Skąd: Dzierżoniów
Model: S-Max
Silnik: 2.2 Tdci 200ps
Rocznik: 2011
Postów: 318
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Kraków
Model: S-Max Titanium S, S-max II st-line
Silnik: 2.0EB 240KM, 2.5 Hybrid
Rocznik: 2012, 2023
Postów: 110
|
![]()
Amortyzatory przy obnizonym zawieszeniu oryginalnie też są inne, jak to będzie się zachowywać przy zwykłych sprężynach ciężko przewidzieć.
Powiedziałbym że s-max z obniżonym zawieszeniem zachowuje się jak zwykle auto. Ze standardowym jedzie jak ponton. Przejedź się to ocenisz, nie ma się czego bać. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,250
|
![]() Cytat:
WDR: Kup może w końcu @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] to auto i nim trochę pojeździj. Gwarantuję Ci, że sztywność zawieszenia to będzie Twoje najmniejsze zmartwienie. |
|
![]() |
![]() |