![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: tomaz
Zarejestrowany: 14-06-2009
Skąd: Chorzow
Model: MONDEO
Silnik: TDCI 2,2 180KM 430NM
Rocznik: 2007
Postów: 134
|
![]()
witam
mam pytanie mam mondeo tdci 130 od dwuch miesiecy samochud jest bardzo slaby pory obrotach 1200-1800 dopiero po przekroczeniu 2000 obrotow zaczyna sie zbierac tak jak wczesniej np przy predkosci 60 km/h na 5 biegu rozpedza sie do predkosci 70km/h w ciagu 8 sekund przy tym strasznie kopci wczesniej zeby przyspieszyc ze 60 do 70 km/h na 5 biegu potrzebowalem okolo 3 sekund na innych biegach przy obrotach od 1200- do 1800 tez jest strasznie mulowaty i cholernie kopci co moze byc przyczyna? turbo czy jakis wtrysk i jakie moga byc koszty na desce rozdzielczej nie swieci mi sie kontrolka , ktora jest odpowiedzialna za uklad paliwowy jakies dwa lata temu zaswiecila mi sie ta kontrolka mechanik stwierdzil ze sie wtrysk rozkodowal zakodowal mi ten wtrysk skasowal 150 zl i wszystko bylo w porzadku przez dwa lata dzis auto pali tak samo jak poprzednio tj 6-7 litrow pomimo ze kopci jesli ktos mial podobny problem i pozbyl sie go to prosze o rade |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy MK3
Silnik: 2.0 TDCI 177KM
Rocznik: 2008
Postów: 96
|
![]()
Witam
ja bym na początku sprawdził rury od turbo czy nie są dziurawe i nie ma na nich śladów oleju albo czy się nie poluzowały sprawdź jeszcze filtr powietrza jeżeli wszystko jest oki to trzeba by było podpiąć pod kompa
__________________
pozdro Radek Galaxy mk3 ,Focus mk2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Ryszard
Zarejestrowany: 15-06-2009
Skąd: podlaskie
Model: mondeo
Silnik: tdci
Rocznik: 2016
Postów: 1
|
![]()
Miałem dokładnie takie objawy których przyczyną była pęknięta rura od turbosprężarki.
Pęknięcie było na tyle wredne - niewidoczne, że po zaliczeniu kilku "fachowców" dopiero w serwisie forda postawiono trafną diagnozę i wymieniono uszkodzoną rurę. Pozdrawiam, |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Imię: tomaz
Zarejestrowany: 14-06-2009
Skąd: Chorzow
Model: MONDEO
Silnik: TDCI 2,2 180KM 430NM
Rocznik: 2007
Postów: 134
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 01-02-2009
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 91
|
![]()
rura ta co idzie do zaworu egr kosztuje 170zl w serwisie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]()
cincin, gumowa rura która idzie od EGR-u trafia do intercoolera, a nie do turbo!
__________________
![]() 668855686 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 22-10-2007
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 tdci 130km
Rocznik: 2003
Postów: 282
|
![]()
kolego koniecznyh sprawdz sobie sam zawor egr jesli masz auto przed liftem to po prostu zaslep go i zobaczysz czy bedzie roznica. Mialem podobnie ponizej 2000 tys straszny mul i stefan batory z tyłu po zaslepieniu wszytko gra. jak masz po lifcie to nie zaslepiaj bo podobno wyskakuje wtedy blad
|
![]() |
![]() |