![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]()
witam. zastanawiam sie nad uturbieniem silnika 2.0 zetec black top.
ma ktos jakies doświadczenie w tym temacie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Wrocław
Model: Hyundai i20
Silnik: 1.25 16V
Rocznik: 2016
Postów: 942
|
![]()
Gruby portfel trzeba mieć.
Poszukaj na forum, temat kilkukrotnie wałkowany.
__________________
Był Orion 1.8D 91', Mondeo 1.8 16V LPG 97' i Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 01'. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]()
popatrze na te pomysly,
a kasa to ja wiem, dyszka z górka to min, i to na 0,5 bara |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 04-10-2013
Skąd: Kraków
Model: Mazda CX30
Silnik: 2.0
Rocznik: 2024
Postów: 151
|
![]()
Jak 10 koła w plecy to nie wiem czy nie porównywalnie przełożyć większy (inny) silnik z bebechami od razu ... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Do zeteca jest od groma fajnych gratów pod turbo u angoli.
Mod tak popularny że są prawie gotowce typu bolt-on. Jak masz chęci i trochę waluty - śmiało działaj, tylko bez kompromisów na jakości bo szybko projekt przeklniesz a kasa psu w dupę pójdzie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]() Cytat:
Nie wiem co byś chciał dmuchać 0,5 bara bo chyba nie seryjny silnik, a przygotowanie go pod chociażby te 0,5 bara to 10 koła to na początek, jeśli sam tego nie ogarniesz, chyba że gdzieś są jakieś promocji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W Twoim przypadku to kupic sprężarkę, ogarnąc flansze, spiąć to wszystko, kupic i założyć jakiegoś prosiaka a póxniej to wystroić, jak osprzęt wydoli to na jakims małym doładowaniu bedziesz spokojnie latał, bo jak przyjdzie wymienić pompę, układ wtryskowy i np sprzęgło bo zechcesz podnieść doładowanie to koszta drastycznie wzrosną, z tym że sam silnik może nie wydolić, chociaż to zależy od punktu siedzenia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Lub mega tanio załozyc sprężarkę, zegar, sprawdzic AFR i EGT i jak w miarę będzie trzymać standard to jeździć, pewnie przy pełnym boście i max obrotach AFR i EGT bedzie leciec na łeb, ale do normalnej jazdy i nie próbowania max prędkości może będzie to latać. Silnik tani jak barszcz to nawet jak go zajedziesz to drugi wsadzasz za 500zł i masz to samo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Zależnie od umiejętności i możliwości własnych, koszt zaturbienia może być sporo niższy.
Jak ktoś umie i ma czym spawać, oraz miejsce i chęci do dłubania to sporo kosztów sprowadza sie jedynie do materiałów - reszta to już praca własna. Także zupełnie niekoniecznie musi to być 10 kpln. Przy dobrych wiatrach można się nawet poniżej 5-ki zmieścić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]() Cytat:
przekladka 2mm, dwie uszczelki, wtryski 315cc z st170, turbawka gt25, chlodnica oleju, wskazniki afr i egt, det3 i smiga a sprzeglo to wystarczy wykladziny zmienic na lepciejsze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pompa paliwa wystarcza do 300km, skrzynia biegow do 500nm, a jak pisalem ori korby i tloki to pewnie grubo ponad 200km i 300nm wiecej optymizmu, wiem ze polacy to z reguły gawedziarze- duzo zapału mało czynów Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Kwestia na ile kto ma miejsce, możliwości i łeb na karku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]()
ogarniał juz ktos na fcp det3 w FIT ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|