![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2015
Model: Ford Focus GHIA
Silnik: 1.6
Rocznik: 1998
Postów: 8
|
![]()
Niedawno przestały mi się świecić światła mijania(krótkie), światła drogowe były sprawne , okazało się że najprawdopodobniej przepalił się przewód idący od przekaźnika do lamp. Zamontowałem nowy przewód do lewej lampy od przekaźnika i nie odłączając tego niesprawnego .Oczywiście lampy świecą po tej przeróbce ale moim zdaniem nadal jest coś nie tak bo prąd na lampę lewą jak i prawą teraz idzie 10V (sprawdzone napięcie przy kostkach). A przy światłach drogowych (drugich) prąd wynosi 13-14V.I chciał bym się dowiedzieć jaki prąd powinien być na kostkach świateł mijania, i czy mógł by ktoś sprawdzić w swoim focusie
Ford Focus mk1 1.6 16V 1998 HB Ostatnio edytowane przez Piotr30091992 ; 12-02-2016 o 14:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 19-10-2014
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Focus II FL Kombi, Focus II Kombi
Silnik: 2.0 tdci/136, 1.6 tdci/110
Rocznik: 2008, 2007
Postów: 136
|
![]()
A jakie jest napięcie na przekaźniku?
Android |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 930
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,096
|
![]()
napiecie na kostkach powinno byc jak najbardziej zblizone do napiecia ladowania, ale ze sa straty to 1v moze ginac, wiec powinno byc ok. 13,5 v.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2015
Model: Ford Focus GHIA
Silnik: 1.6
Rocznik: 1998
Postów: 8
|
![]()
1.Ładowanie akumulatora
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 2.Lampa prawy przód Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 3.Lampa lewy przód Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 4.Przekaźnik pod który jestem podlączony Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 5.Prąd świateł długich( światła są podłączone fabrycznie nie było nic przerabiane) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kabel od przekaźnika idzie do jednego z kabli od silniczka lampy. Jakie są wasze propozycje żeby zrobić to lepiej? Ostatnio edytowane przez Piotr30091992 ; 12-02-2016 o 15:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,096
|
![]()
na dlugich masz dobre napiecie, na mijania slabe, na poczatek to przeczysc dobrze wtyczki i mase, zobacz czy sie cos poprawi, jak nie to od przekaznikaa swiatel bezposrednio przewody ociagnac na 2 lampy i wpiac sie przy wtyczce, tylko daj jakies lepsze jak cos te przewody.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2015
Model: Ford Focus GHIA
Silnik: 1.6
Rocznik: 1998
Postów: 8
|
![]()
A idzie jakoś w łatwy sposób wyjąć pin z skrzynki bezpieczników(przekaźników przy silniku) i bym sobie przewód lamp całkowicie wymienił. Do tej przeróbki co obecnie mam muszę mieć bezpiecznik większy o 5A. Kable się nie grzeją zwarcia żadnego nie ma lecz tak czy tak jest coś nie tak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,096
|
![]()
pewnie da sie wyjac, tylko musisz skrzynke od bezpiecznikow wytargac i zobaczyc co tam od dolu sie dzieje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2015
Model: Ford Focus GHIA
Silnik: 1.6
Rocznik: 1998
Postów: 8
|
![]()
Będzie cieplej odłączę skrzynkę i wymienię cały kabel od świateł i myślę że będzie już ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-03-2011
Model: Focus MK4 Titanium Business
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM manual
Rocznik: 2018
Postów: 586
|
![]()
Zmierz napięcie na przekaźniku oraz na bezpiecznikach od świateł mijania i podaj jakie są wartości.
Pomiary te wykonaj najpierw biorąc masę z przekaźnika, którego pomiar wykonujesz, a następnie masę z karoserii i zobacz czy pomiary będą się różnić. |
![]() |
![]() |