![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
Dlaczego kolejny raz skasowaliście moją wiadomość.
Ostatnio tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] W innych wątkach też widziałem, że kasujecie moje wiadomości.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) |
![]() |
![]() |
#2 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,372
|
![]()
Witam
Kolega tam napisał: Cytat:
Skoro błąd został poprawiony, to wpis stał się bezprzedmiotowy 2) Zauważone literówki czy inne błędy sugeruję zgłaszać autorowi wpisu poprzez priv pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
|
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
hahahaha. Nie ośmieszaj się.
Napisałem "Zależy jaki filtr i jaki model" lub coś takiego. Masz nawet kawałek cytatu w tym wątku.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
( jeżeli w ogóle przeczytałeś ) regulamin forum https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=62958 a zwłaszcza §26 Temat uważam za zakończony
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
Gdzie w wypowiedzi o filtrze jest nabijanie postów? Czemu tego nie skasowaliście?:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] albo tego?: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ten też pisze o filtrze: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Nawet 1 osoba przyznała mi rację: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Bzdurny nie był. Jak najtańszy filtr (producent) Starline, Kamoka, filtron. Kraft to do wymiany po tygodniu. Rodzaj filtra też ma znaczenia (zwykły, węglowy, biofunkcyjny).
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 19-11-2024 o 18:30 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
a to próbki ostatnich twoich postów https://forum.fordclubpolska.org/sho...3&postcount=21 https://forum.fordclubpolska.org/sho...21&postcount=2 https://forum.fordclubpolska.org/sho...2&postcount=21 to tylko z ostatnich 30 dni
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
1. Potwierdziłem, że chlapacze nic nie dają.
2. Podałem adres do rozkodowania vinu, a nie zakładanie kolejnych wątków. 3. Odpowiedź na pytanie z [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
Cytat:
Koniec tematu Po raz trzeci piszę ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM FORUM BARDZO DOKŁADNIE , na fcp jednak ostatnie zdanie zawsze ma Administrator , Moderator .
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
||
![]() |