|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-09-2004, 23:24 | #1 |
Administrator
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-02-2004
Skąd: Dolny Śląsk
Model: C-MAX Grand
Silnik: 1,6 EcoBoost 180KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,174
|
Regulamin Forum - przeczytaj!
Regulamin Forum fordclubpolska.org
Ostatnia aktualizacja: 09.04.2023 .::Informacje ogólne::. §1 Forum fordclubpolska.org (zwane dalej Forum) jest częścią składową serwisu www.fordclubpolska.org §2 Dostęp do Forum jest bezpłatny, jednak aby w pełni móc korzystać z jego funkcji, wymagana jest rejestracja (założenie konta) - wybranie własnego nicka oraz podanie poprawnego adresu e-mail. .:: Pierwszy raz na Forum::. §3 Zapoznaj się z FAQ Forum. §4 Zaglądaj do działu Komunikaty - ważne informacje dotyczące Forum będą zamieszczane właśnie tam. Koniecznie przeczytaj temat dotyczący archiwalnych postów! §5 Przed zadaniem pytania użyj funkcji szukaj. §6 a) Pisz swoje pytania w odpowiednich działach - zwiększa to szansę na uzyskanie odpowiedzi. b) Temat wiadomości powinien nawiązywać do treści - ułatwi to innym poszukiwania odpowiedzi. c) Posty nie związane tematycznie z działem, w którym zostały umieszczone (tzw. Off-Topic, inaczej OT) mogą być przenoszone, blokowane lub usuwane bez powiadamiania autora. d) Przeczytaj ten wątek - ułatwi Ci to pisanie postów! §7 > Pisz czytelnie. Używaj przecinków i kropek. > Korzystaj ze słownika ortograficznego (np. takiego), unikniesz pisania z błędami! > DUŻE LITERY oznaczają krzyk - nie nadużywaj ich! > Aby coś wyróżnić możesz użyć pogrubienia, podkreślenia lub kursywy - nie "wyróżniaj" tak całych postów! > Używanie różnych kolorów wbrew pozorom nie czyni tekstu czytelniejszym. > Nie cytuj całych postów w odpowiedzi, korzystaj z cytowania selektywnego (czyli wybranych fragmentów). Posty naruszające powyższe zasady mogą zostać usunięte bez powiadomienia! .::Osoby odpowiedzialne za Forum::. §8 Za Forum odpowiedzialni są Moderatorzy (zwykli oraz Junior) i Administratorzy. §9 Jeżeli masz kłopoty z Forum i nie możesz znaleźć rozwiązania w FAQ skontaktuj się z Moderatorem lub Administratorem. W miarę możliwości postarają Ci się pomóc. Pamiętaj: zwrot "osoby odpowiedzialne za Forum" nie oznacza "osób posiadających wiedzy absolutnej o Fordach". Zamęczanie Moderatorów lub Administratorów problemami technicznymi nie jest mile widziane! §10 Moderatorzy i Administratorzy mają zawsze rację w kwestii dotyczącej Forum. Postaraj się nie poddawać próbie ich wyrozumiałości i cierpliwości. To rzadko kończy się miło. §11 Ubliżanie Moderatorom lub Administratorom skutkuje natychmiastowym zawieszeniem konta (ban). .::Kilka istotnych zasad::. §12 Obrażanie kogokolwiek na Forum jest niedopuszczalne. §13 Zabrania się używania słów potocznie uznawanych za wulgarne (przeklinania), bez względu na sposób ich zapisu (np. słowa z wykropkowaną częścią liter, przestawionymi literami, itp.) oraz język z którego pochodzą. Słowa takie nie mogą być użyte jako nazwa konta (nick). §14 Zabrania się zamieszczania treści nawołujących do przemocy, o charakterze rasistowskim, szowinistycznym, pornograficznym, naruszających panujące normy społeczne i obyczaje oraz innych naruszających obowiązujące prawo (w tym dotyczących nielegalnego oprogramowania). Dotyczy to również zamieszczania odnośników (bezpośrednich i pośrednich) do takich treści. §15 Prośby o podanie kodu do radia, podawanie takich kodów lub oferowanie takiej usługi na Forum jest zabronione. Tematy o takiej zawartości mogą zostać zablokowane lub usunięte, a ich uczestnicy mogą otrzymać ostrzeżenia. §16 Nadużywanie funkcji BBCode, a w szczególności wprowadzanie za ich pomocą w błąd innych użytkowników Forum, jest niedozwolone. §17 Osoby nie reagujące na upomnienia, ustawicznie naruszające regulamin Forum, otrzymają ostrzeżenia, a w dalszej perspektywie może zostać im zablokowany dostęp do Forum. §18 Forum nie służy wyłącznie do opisywania własnych kłopotów. Bycie monotematycznym na dłuższą metę staje się nudne. §19 Nie nabijaj sobie poziomu wysyłając posty na prawo i lewo, często bez większego związku z tematem. Posty nic nie wnoszące do tematu mogą zostać usunięte, przeniesione lub połączone w większą całość. §20 Nie denerwuj się, jeśli odpowiedzi na swoje pytanie nie otrzymasz od razu. Nie każdy codziennie korzysta z internetu. Jeśli odpowiedzi nie ma przez dłuższy czas (kilka dni), dopisz coś w swoim temacie, żeby przypomnieć o nim. §21 Jeżeli kilka minut po wysłaniu posta chcesz jeszcze coś w nim dopisać, użyj funkcji 'edytuj'. §22 Nie dubluj tematów, tylko pisz w odpowiednim dziale. Zbędne posty zostaną usunięte. Notoryczne powielanie tych samych tematów (lub merytorycznie podobnych) będzie skutkowało ostrzeżeniami. §23 Reklama poza działem 'Ogłoszenia' bez wiedzy i zgody Administratorów jest zabroniona. Za reklamę uważa się prezentację oferty towarów i/lub usług i zachęcanie do skorzystania z nich. Zainteresowanych tą formą prosimy o kontakt. Za reklamę nie uważa się podawania odpowiednich danych (nazwa, adres, telefon) na prośbę innej osoby. Login w postaci adresu internetowego może zostać potraktowany jako reklama. §24 Ogłoszenia zamieszczaj w odpowiednim dziale. Umieszczanie ogłoszeń w innych działach będzie skutkowało ostrzeżeniami! §25 Zabrania się zamieszczania w postach odnośników (linków) z opisem wprowadzającym w błąd czytającego. W szczególności chodzi tu o linki do wszelkiego rodzaju gier on-line, gdzie kliknięcie w odnośnik spowoduje określone korzyści dla zamieszczającej go osoby. Wszelkie takie posty będą usuwane, a autorzy otrzymają ostrzeżenia. §26 Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do przesuwania tematów do innego działu, a także ich dzielenia, blokowania i kasowania bez informowania o tym fakcie. §27 Moderatorzy i Administratorzy mogą modyfikować lub usuwać avatary, podpisy lub załączniki do postów, w szczególności gdy w ich ocenie powodować mogą one konflikty z innymi użytkownikami, naruszają prywatność, godzą w dobre imię osób lub instytucji, nawołują do przemocy czy zachęcają do łamania prawa. §28 Konta osób, które zarejestrowały się, ale nigdy nie zalogowały na Forum, mogą zostać usunięte po upływie 7 dni od daty rejestracji. Konta osób, które nie napisały żadnego postu i jednocześnie nie logowały się na Forum w ciągu ostatnich 6 miesięcy, mogą zostać usunięte. Konta osób, które nie logowały się na Forum w ciągu ostatnich 12 miesięcy mogą zostać usunięte. §29 Użytkownicy mają obowiązek dbać, aby adresy mailowe przypisane do ich kont były aktualne. Administratorzy mają prawo usunąć konto Użytkownika, gdy jego skrzynka pocztowa jest nieaktywna. §30 Otrzymanie trzech ostrzeżeń wiąże się z odebraniem możliwości pisania na Forum. Każde następne ostrzeżenie to całkowity zakaz wstępu (tzw. ban). §31 Ostrzeżenia mogą zostać cofnięte na prośbę zainteresowanego, jednak po spełnieniu określonych, ustalonych indywidualnie warunków. §32 Jeden użytkownik może posiadać jedno konto na Forum. Założenie każdego kolejnego konta może odbywać się tylko za wiedzą i zgodą Administratora. §33 Prywatne wiadomości (PW) są korespondencją o charakterze prywatnym, zatem publikowanie ich treści na ogólnodostępnym forum powinno odbywać się wyłącznie za zgodą autora. Wyjątkiem od tej zasady mogą być ważne i uzasadnione sytuacje, np. gdy taka publikacja może zapobiec lub przyczynić się do wykrycia przestępstwa. Jednak zawsze należy ten fakt zgłosić osobom odpowiedzialnym za Forum. §34 Rozsyłanie do użytkowników prywatnych wiadomości (PW) z treścią o charakterze reklamowym (np. zachęcanie do nabycia określonych towarów, skorzystania z usług, odwiedzenia stron, kliknięcia odnośników, wzięcia udziału w konkursach, grach, itp.) bez wiedzy i zgody Administratora jest zabronione. Konta z których odbywa się wysyłka mogą zostać zablokowane lub usunięte. Nie dotyczy to sytuacji, gdy użytkownik sam poprosił o przesłanie mu określonej oferty, linka czy zaproszenia. Uporczywe zachęcanie w postach do nabycia określonych towarów lub skorzystania z usług również może zostać potraktowane jako reklama. Takie posty mogą zostać usunięte lub edytowane, a autorzy mogą otrzymać ostrzeżenia. .::Informacje końcowe::. §35 Rejestracja i korzystanie z Forum oznacza akceptację niniejszego regulaminu bez zastrzeżeń. Jeżeli nie akceptujesz regulaminu nie rejestruj się lub poproś administratora o skasowanie Twojego konta. §36 Użytkownicy publikujący swoje posty na Forum udzielają serwisowi fordclubpolska.org nieograniczonej czasowo zgody na rozpowszechnianie ich treści w internecie. §37 Treść aktualnego Regulaminu Forum znajduje się zawsze na Forum, w dziale Komunikaty. §38 Fordclubpolska.org zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania. Ostatnio edytowane przez Jacek ; 07-11-2012 o 21:44 |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|