Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-01-2017, 10:50   #1
xxxeldexxx
ford::beginner
 
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 06-02-2016
Skąd: Czestochowa
Model: mk IV
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 11
Domyślnie Nie odpala na mrozie, naprawa wtrysku, wymiana uszczelki pod głowicą

Witam, od kilku dni jak mamy mrozy mam ogromny problem z odpaleniem auta rozrusznik kreci auto nie moze zalapac dopiero po 4 razie zalapie i slychac przez chwile jak by chodzil na 3 gary po 5 sekundach jest normalnie. Po zgaszeniu odpala od pierwszego strzału, dzis zauważyłem że z pierwszego wtrysku kapie po kropelce auto trochę pochodzi i przestaje kapać.

Od jakiegoś czasu ubywa mi płynu chłodzącego trzeba co jakiś czas dolewać wszyscy wskazują na uszczelkę pod głowicą ale z tego co wiem to nie musi być to czy ma ktoś pomysły gdzie szukać przyczyny ?
Auto jak chodzi na biegu jalowym leci chlodne powietrze jak dodam gazu leci cieple


Ostatnio edytowane przez xxxeldexxx ; 08-01-2017 o 16:01
xxxeldexxx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 12:17   #2
aurerum
ford::professional
 
Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
Domyślnie Odp: Problem z odpaleniem, lejacy wtrysk, znikajacy plyn chlodniczy

złe odpalanie może być też spowodowane niesprawnymi świecami żarowymi.Sprawdź Sobie obudowę termostatu bo lubi ona puszczać na zgrzewie, to też może być przyczyną ubywania płynu, no chyba że siada Ci pompa trzeba sprawdzić czy nie kapie na pompie.
aurerum jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 12:51   #3
xxxeldexxx
ford::beginner
 
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 06-02-2016
Skąd: Czestochowa
Model: mk IV
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 11
Domyślnie Odp: Problem z odpaleniem, lejacy wtrysk, znikajacy plyn chlodniczy

Cytat:
Napisał aurerum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
złe odpalanie może być też spowodowane niesprawnymi świecami żarowymi.Sprawdź Sobie obudowę termostatu bo lubi ona puszczać na zgrzewie, to też może być przyczyną ubywania płynu, no chyba że siada Ci pompa trzeba sprawdzić czy nie kapie na pompie.
Zauważyłem bomble powietrza wydostające się przy odpalonym silniku oleju nie widzę w płynie, w którym miejscu jest umieszczony termostat ?
xxxeldexxx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 12:56   #4
erwinn
ford::average
 
Imię: ernest
Zarejestrowany: 03-06-2014
Model: mondeo mk4
Silnik: 1,8 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 53
Domyślnie Odp: Problem z odpaleniem na mrozie, naprawa lejącego wtrysku, ubytki plynu chłodnicz

Uszleka pod glowica walnieta

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
erwinn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 13:03   #5
aurerum
ford::professional
 
Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
Domyślnie Odp: Problem z odpaleniem, lejacy wtrysk, znikajacy plyn chlodniczy

Cytat:
Napisał xxxeldexxx Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
w którym miejscu jest umieszczony termostat ?
Z przodu silnika czarna plastikowa obudowa
aurerum jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 16:13   #6
xxxeldexxx
ford::beginner
 
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 06-02-2016
Skąd: Czestochowa
Model: mk IV
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 11
Domyślnie Odp: Problem z odpaleniem na mrozie, naprawa lejącego wtrysku, ubytki plynu chłodnicz

Cytat:
Napisał erwinn Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Uszleka pod glowica walnieta

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

najlatwiej powiedzieć uszczelka pod głowicą jak bym miał luzne kilka tysiecy to bym wymienil z remontem silnika ale może jest coś co daje podobne objawy. Chce wyeliminować wszystkie inne podzespoły
xxxeldexxx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 16:17   #7
aurerum
ford::professional
 
Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
Domyślnie Odp: Nie odpala na mrozie, naprawa wtrysku, wymiana uszczelki pod głowicą

tak jak pisałem sprawdź sobie czy nie masz wycieków z układu chłodzenia, a co do uszczelki to może najpierw zrobić test na zawartość spalin i wtedy będziesz wiedział
aurerum jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 19:57   #8
pypek
ford::average
 
Zarejestrowany: 10-08-2014
Skąd: lebork
Model: mondeo mk4
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 60
Domyślnie Odp: Nie odpala na mrozie, naprawa wtrysku, wymiana uszczelki pod głowicą

sprawdz ten metalowy trojnik na przodzie silnika ja z nim walczylem ostatnio,przerdzewiala od strony silnika,byla molutka dziurka i tamtedy plyn mi ubywal
pypek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 22:44   #9
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,192
Domyślnie Odp: Nie odpala na mrozie, naprawa wtrysku, wymiana uszczelki pod głowicą

co od odpalania jak koledzy pisali, wpierw sprawdzić świece, ten silnik bez świec albo bardzo ciężko albo w ogóle nie pali jak jest mróz

Z wyciekami tez najpierw posprawdzać a później dopiero martwić sie uszczelką.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2017, 22:03   #10
xxxeldexxx
ford::beginner
 
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 06-02-2016
Skąd: Czestochowa
Model: mk IV
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 11
Domyślnie Odp: Nie odpala na mrozie, naprawa wtrysku, wymiana uszczelki pod głowicą

Witam, zapadł wyrok uszczelka pod głowicą świece termostat

Sprawa wygląda następująca mechanik wymienił świece wszystkie były zepsute, wymienił termostat bo temperatura spadała i uszczelka pod głowicą.

Tylko temat o tyle gorszy że uszczelka była już tam kiedyś robiona i jest już najgrubsza (4 zęby) mechanik mówił że po planowaniu głowicy może być problem, tłoki mogą uderzać o głowicę.

Nie wiem co robic...

Wstępny kosztorys wygłąda tak

69 Termostat
203 Świece
39 jakiś tam przewód miałem uszkodzony
230 Uszczelki pod głowicę
100 Planowanie ze sprawdzeniem
400 rozrząd
500 robocizna za wszystko = 1541zł

Teraz pytanie w razie ta głowica nie będzie się nadawać jak szukaćnowej jak ją dobrać żeby znowu nie wtopić...
xxxeldexxx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.