![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 06-02-2016
Skąd: Czestochowa
Model: mk IV
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]()
Witam, od kilku dni jak mamy mrozy mam ogromny problem z odpaleniem auta rozrusznik kreci auto nie moze zalapac dopiero po 4 razie zalapie i slychac przez chwile jak by chodzil na 3 gary po 5 sekundach jest normalnie. Po zgaszeniu odpala od pierwszego strzału, dzis zauważyłem że z pierwszego wtrysku kapie po kropelce auto trochę pochodzi i przestaje kapać.
Od jakiegoś czasu ubywa mi płynu chłodzącego trzeba co jakiś czas dolewać wszyscy wskazują na uszczelkę pod głowicą ale z tego co wiem to nie musi być to czy ma ktoś pomysły gdzie szukać przyczyny ? Auto jak chodzi na biegu jalowym leci chlodne powietrze jak dodam gazu leci cieple Ostatnio edytowane przez xxxeldexxx ; 08-01-2017 o 16:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
|
![]()
złe odpalanie może być też spowodowane niesprawnymi świecami żarowymi.Sprawdź Sobie obudowę termostatu bo lubi ona puszczać na zgrzewie, to też może być przyczyną ubywania płynu, no chyba że siada Ci pompa trzeba sprawdzić czy nie kapie na pompie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 06-02-2016
Skąd: Czestochowa
Model: mk IV
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: ernest
Zarejestrowany: 03-06-2014
Model: mondeo mk4
Silnik: 1,8 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 53
|
![]()
Uszleka pod glowica walnieta
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::professional
![]() Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 06-02-2016
Skąd: Czestochowa
Model: mk IV
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]() Cytat:
najlatwiej powiedzieć uszczelka pod głowicą jak bym miał luzne kilka tysiecy to bym wymienil z remontem silnika ale może jest coś co daje podobne objawy. Chce wyeliminować wszystkie inne podzespoły |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
|
![]()
tak jak pisałem sprawdź sobie czy nie masz wycieków z układu chłodzenia, a co do uszczelki to może najpierw zrobić test na zawartość spalin i wtedy będziesz wiedział
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-08-2014
Skąd: lebork
Model: mondeo mk4
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 60
|
![]()
sprawdz ten metalowy trojnik na przodzie silnika ja z nim walczylem ostatnio,przerdzewiala od strony silnika,byla molutka dziurka i tamtedy plyn mi ubywal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,192
|
![]()
co od odpalania jak koledzy pisali, wpierw sprawdzić świece, ten silnik bez świec albo bardzo ciężko albo w ogóle nie pali jak jest mróz
Z wyciekami tez najpierw posprawdzać a później dopiero martwić sie uszczelką.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 06-02-2016
Skąd: Czestochowa
Model: mk IV
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]()
Witam, zapadł wyrok uszczelka pod głowicą świece termostat
Sprawa wygląda następująca mechanik wymienił świece wszystkie były zepsute, wymienił termostat bo temperatura spadała i uszczelka pod głowicą. Tylko temat o tyle gorszy że uszczelka była już tam kiedyś robiona i jest już najgrubsza (4 zęby) mechanik mówił że po planowaniu głowicy może być problem, tłoki mogą uderzać o głowicę. Nie wiem co robic... Wstępny kosztorys wygłąda tak 69 Termostat 203 Świece 39 jakiś tam przewód miałem uszkodzony 230 Uszczelki pod głowicę 100 Planowanie ze sprawdzeniem 400 rozrząd 500 robocizna za wszystko = 1541zł Teraz pytanie w razie ta głowica nie będzie się nadawać jak szukaćnowej jak ją dobrać żeby znowu nie wtopić... |
![]() |
![]() |