![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-03-2009
Skąd: wołomin
Model: orion
Silnik: 1.4
Rocznik: 92
Postów: 3
|
![]()
witam mam problem z przejściem na gaz zaraz po uruchomieniu silnika .Jak przełączę go na gaz to muszę trzymać go na obrotach bo inaczej gaśnie dopiero jak złapie temperaturę to chodzi w miarę normalnie . Do tej pory nie było tego problemu, pomimo tego że membrana jest do wymiany .Macie jakąś radę na to? Jak zgaśnie to nie mogę go uruchomić , a jak zapali na benzynie to chodzi jak traktor na dwa cylindry? poradzicie mi coś? wojtek69
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]() Cytat:
Oprócz membrany masz też zapewne elektrozawór do wymiany; to on przepuszcza gaz i gdy odpalasz na benzynie - masz mieszaninę dwóch paliw naraz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-03-2009
Skąd: wołomin
Model: orion
Silnik: 1.4
Rocznik: 92
Postów: 3
|
![]()
Jak się silnik rozgrzeje to chodzi w miarę normalnie, jeśli nie liczyć tego że przez jakiś czas skaczą mu obroty .Dopiero kiedy jest gorący to pracuje normalnie , zapala na dotyk i potem przez cały dzień nie ma problemu. Wymieniłem elektrozawór i problem stał się mniej palący .Silnik nie gaśnie całkiem tylko wachlują obroty , ale za to jak zgaśnie to rozrusznik musi się napracować ażeby w ogóle zapalił.Czy powodem może być to że został wyjęty silniczek krokowy od instalacji gazowej i ustawiono go ręcznie (wcześniej był ustawiany na komputerze), a może problemem jest też to że instalacja jest od pełnego wtrysku a silnik jest jednopunktowy. wojtek69
Ostatnio edytowane przez wojtek69 ; 05-03-2009 o 22:04 Powód: ciag dalszy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez dresat ; 06-03-2009 o 19:17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]()
jeżeli kolega miał założony silniczek krokowy od gazu a założono mu register to jak może mieć instalke sekwencyjną :fcp9
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-03-2009
Skąd: wołomin
Model: orion
Silnik: 1.4
Rocznik: 92
Postów: 3
|
![]()
witam ponownie, chciałbym poinformować ze po wyczyszczeniu parownika , wymianie membrany i przeczyszczeniu wszystkich styków i złączy przewodów od kompa instalki lpg (a w szczególnosci masy od elektrozaworu )problem praktycznie zniknął dzieki za wszystkie rady , jak widać najlepszą metodą jest ta najprostsza, pozostaje jeszcze tylko ustawić komputer pozdrawiam wszystkie klubowiczki z okazji dnia kobiet .wojtek69
|
![]() |
![]() |