![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-12-2012
Model: Mk2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2007
Postów: 10
|
![]()
Witam,
jestem jaki widać początkującym forumowiczem. Mój focus to MK2 FL 2008 1.6 TDCI 90 KM. Pewnego razu i co pewien czas pojawiała się usterka silnika. cóż, wykryto następujące błędy: P0380 U2023 U1900 Okazało się ze wszystkie 4 świece walnięte. Zmienione, przy operacji wymiany, jedna pękła, no i rozkręcanie silnika, wymiana uszczelki. Po wymianie komputer nie odnotował żadnych błedów, ale gdy wsiadłem do niego nie ma mocy po prostu tak jakby był na awaryjnym trybie, ale komputer nie pokzuje "silnik usterka" tak jak wcześniej ale nie ma mocy. Co może być? Dziękuje za wszelkie rady. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-12-2012
Model: Mk2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2007
Postów: 10
|
![]()
Dodam jeszcze że nie ma mocy ale na pewno nie jest aż tak tragicznie jak w trybie awaryjnym, nie jedzie na 1,2,3, nie ma tego jakby powiedzieć "kopniecia"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 28-05-2013
Skąd: Gdynia
Model: Focus MK2 & Orion 87
Silnik: 1.6TDCI 90
Rocznik: 2009
Postów: 1
|
![]()
masz wrażenie jakby rozpędzał się jak zwykły D? sprawdż podciśnienie od turbiny, przerobiłem kiedyś podobny temat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-12-2012
Model: Mk2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2007
Postów: 10
|
![]() Cytat:
jakby to powiedzieć to zgadza się, tzn co dokładniej mam sprawdzić i gdzie? Dzięki wielkie za wszelkie podpowiedzi i informacje!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-12-2012
Model: Mk2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2007
Postów: 10
|
![]()
ludzie naprawdę pomóżcie, byłem u jednego mechanika, potem był podłączany pod komputer typowo fordowski, i nikt nie wie co jest? komputer pokazuje wszystko idealnie, dodatkowo dodam że Paliwo wlałem bardzo dobre. Wszystko przejrzane parę razy i nic nie wskazuje na usterkę, naprawdę to jest nie typowy problem jak już czwarty mechanik z rzędu nie wiem co zrobić i co jest przyczyną. Dziękuje za naprawdę wszelką pomoc!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
|
![]()
może odepnij przepływomierz i się przejedz,rozumiem że dolot szczelny,że brak błędów to nie znaczy że jest oki,Podgląd parametrów najlepiej podczas jadzy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-12-2012
Model: Mk2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2007
Postów: 10
|
![]()
Witam, po tygodniu wszystko sprawdzone...przepływomierz odpinany, sprawdzany rozrzad czy nie tak ustawiony, egr wyczyszczony i zaslepiony wszystko sprawdzane i nic...macie jeszcze jakieś pomysły?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Postów: n/a
|
![]()
90 koni to nie rakieta. Głowicę zdjęli, ducha fabrycznego wypuścili, może założyli za grubą uszczelkę pod głowicę , wtedy komory sprężania się powiększyły, i może takie skutki.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-12-2012
Model: Mk2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2007
Postów: 10
|
![]() Cytat:
ale wiem jak wcześniej hulał to jest bez porównania, zobaczymy co z tą uszczelką, spytam się.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Postów: n/a
|
![]()
Występują różne grubości uszczelki, jak u ciebie nie była planowana głowica, to powinni założyć uszczelkę najcieńszą, czyli fabryczną. Jak sie planuje głowice, to daje się grubsze uszczelki, po to aby za dużo nie zmniejszyć komór spalania, bo wtedy by występowało spalanie stukowe.
|
![]() |