|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-06-2019, 12:29 | #41 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 01-11-2009
Skąd: Rawicz
Model: Focus MK2
Silnik: 1.9 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 5
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
Witam mam problem tego typu iz kiedy odpale auto jest ok lekkie drgania , natomiast jadac kilkadziesiat lub kilkanacie kilometrow przy przekroczeniu 120km/h zapala sie czerwona lampka kola zebatego z wykrzyknikiem i kiedy staje na swiatlach pozostawiam auto na luzie zaczyna ono drgac . Bylem u mechanika mowilem o tej ustarce nawet byl swiatkiem jak auto sie trzesie mowil o kole dwumasowym ale jak to stwierdzono 30km sie przejechal i bylo ok , problem nie zniknal kiedys jak pamietam to wymieniono poduszki pod silnikiem . Kiedy gasze silnik jest takie stukanie , prosze o pomoc bo juz nie wiem co robic ....
|
24-06-2019, 19:23 | #42 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,625
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
A co było przyczyną zapalenia się kontrolki z kołem zębatym?
|
24-08-2019, 12:07 | #43 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 24-08-2019
Model: Focus
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
Witam,odświeżam temat, mam tan sam problem co george2222, są wyczuwalne drgania na biegu jałowym, oczywiście na rozgrzanym silniku i przejechaniu około 15 km, po wciśnięciu sprzęgła lub dodaniu gazu drgania ustępują, czy komuś udało się rozwiązać problem z tymi drganiami, proszę podzielcie się, pozdrawiam
|
04-11-2019, 13:26 | #44 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 16-07-2018
Model: Focus mk2
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 1
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
Cześć.
Widzę, że temat nadal nie został rozwiązany. U mnie sytuacja wygląda podobnie jak u @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] , czyli wibracje występują na rozgrzanym silniku na biegu jałowym. Po włączeniu AC lub odkręceniu nawiewu na max. bądź przekręcaniu kierownicy objawy ustają. Co ciekawe przy temperaturze mniejszej niż 6 stopni wibracje także ustają i to mnie najbardziej zastanawia. Przeczytałem już chyba wszystko na ten temat i dochodzę do wniosku, że nie warto tego robić. Tylko w cieplejsze dni (ok. 10 stoponi) włączać klimę. Przy tej wartości samochodu każdy 1-2 tysiące to już dużo, a tyle kosztuje większość propozycji mechaników. |
07-12-2019, 20:03 | #45 | |
ford::amateur
Imię: Natasza
Zarejestrowany: 07-12-2019
Skąd: Łask
Model: S max
Silnik: Benzyna + gaz
Rocznik: 2007
Postów: 1
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
Cytat:
Czy jest tu może jakiś specjalista z łódzkiego województwa, który ma pomysł co to za ****o szaroie tym samochodem? Przecież to się jeździ nim całkowicie do dupy :/ |
|
18-03-2020, 04:53 | #46 |
ford::advanced
Imię: Karol
Zarejestrowany: 22-01-2009
Skąd: RTA/RST
Model: .
Silnik: 2.4
Rocznik: .
Postów: 279
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
Ktoś rozwikłał ten problem wibracji?
Mam podobne zachowanie w FF mk2 2.0 Tdci |
12-05-2020, 17:53 | #47 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 07-06-2017
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 17
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
Panowie (i Panie :-)) po kilku latach szukania rozwiązania pojawiło się proste rozwiązanie.
Zastrzegam, że to dotyczy mojego auta i w Waszych przypadkach może nie zadziałać. Mój kolega (mechanik z zawodu) podszedł do tematu gruntownie i zdemontował całą elektronikę silnika łącznie z przewodami i komputerem, który znajduje się w dziwnym miejscu tj. przed przednim lewym kołem nad nadkolem... Okazało się, że są dwa połączenia do masy: 1. pierwsza odchodzi od akumulatora i łączy się z masą przy mocowaniu amortyzatora w łatwo widocznym miejscu 2. druga masa jest ukryta pod bezpiecznikami zaraz obok akumulatora I tu tkwił problem, bo masa nosiła ślady wysokich temperatur (na styku grzała się do czerwoności) posiadała osady i nie przewodziła prądu. Po wyczyszczeniu papierem ściernym łącznika jak i blachy gdzie styka się z obudową auta problemy z nierówną pracą ustały i silnik zaczął pracować jak kiedyś. Ta naprawa nic nie kosztuje i wykonacie ją samodzielnie w 30 minut - warto spróbować! UWAGA!!! Odłączcie plus od akumulatora żeby przypadkiem niczego nie spalić :-) Dajcie znać czy pomogło i czy otwieramy szampana :-) |
14-05-2020, 14:05 | #48 |
ford::amateur
Imię: Adam
Zarejestrowany: 14-05-2020
Skąd: Bydgoszcz
Model: Focus mk2
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 3
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
Czesc,
Co prawda jestem nowym użytkownikiem ale forum śledzę od 2 lat od kiedy jestem posiadaczem focusa 2. Pisze w tym wątku ponieważ również szukam rozwiązania tych drgań. Jestem po wymianie dwumasy razem ze sprzęgłem i podobnie jak u innych użytkowników problem drgania nastał również na około 3 tysiące km. Dziś dostarczyłem wtryski do weryfikacji do warsztatu i czekam na diagnozę. Dołączam się do walki Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
14-05-2020, 14:08 | #49 |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
W serwisie wtryskiwaczy zawsze Ci powiedzą, że są do roboty.
|
14-05-2020, 14:21 | #50 | |
ford::amateur
Imię: Adam
Zarejestrowany: 14-05-2020
Skąd: Bydgoszcz
Model: Focus mk2
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 3
|
Odp: Szarpanie, drganie i duże wibracje silnika 1.8 TDCI na biegu jałowym po rozgrzan
Cytat:
Po odpieciu po koleji każdego wtrysku, przy wtryskach 1,2,4 silnikiem waliło tak jakby miał wyskoczyć . Przy odpięciu 3 wtrysku nie było zbytniej różnicy w drganiu, dlatego zacząłem od wtrysków. |
|
|
Tagi |
1.8tdci , szarpanie silnika , wibracje |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|