|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-02-2023, 16:04 | #21 | |||
Moderator
Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 4,013
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Dla potomnych w Focusie MK4 ASO Ford-a kluczyk koduje poprzez położenie pilota w przedniej części konsoli środkowej poniżej sterowania nawiewami i dalej idzie programowanie FDRS-em , oczywiście jeżeli surówka grota jest nie nacięta należy to zrobić.
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|||
15-02-2023, 20:40 | #22 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,466
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
Dla ścisłości.
Nikt, powtarzam nikt na tym forum nigdy nie posiadał ani nigdy nie będzie posiadać legalnej wykupionej na własną firmę licencji delerskiej FDRS ktorej może legalnie używać w celach zarobkowych. Taka licencja w tamtym roku kosztowała 8500euro rocznie więc o czym mowa..... Tak wyśmiewane tutaj chińskie programatory tak naprawdę są więcej warte niż FDRS, mają 10 razy większe możliwości, kupuje je sie u oficjalnego dystrybutora PL na własną firmę i dostaje na to atest. Jeden z lepszych chińskich programatorow to Xhorse i taki śmieszny programator u oficjalnego dystrybutora kosztuje 12 tys.... W tym programatorze jest transmiter który zdalnie poza autem odczytuje ID klucza i podpowiada czy dany klucz nadaje się do wybranego auto, czy jest zablokowany a nawet gdzie jest antena w aucie. Całe to wyśmiewanie dla ludzi którzy widzieli coś więcej niż Ford jest lekko komiczne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez lukaszooo ; 15-02-2023 o 20:42 |
15-02-2023, 21:41 | #23 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,466
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
Cały mit z dostępem dilerskim polega na tym że kilka osób ma dostęp zdobyty na około ale nikt oficjalnie używać jej nie może. Właśnie dlatego że oficjalny dostęp kosztuje ok 8500euro czyli ok 40tys zł rocznie wiadome jest że nikt jej nie kupi więc skoro wszyscy będą myśleć że da się zrobić daną procedurę tylko z dostępem to interes się kręci dla tych paru osób jest złoty.
Ja od lat walczę z tym mitem który jest bzdurny.... Nie jest to temat jedynie Forda. Vagi mają ochronę komponentów i przez wiele lat część osób twardo twierdziło że da się to zrobić tylko z dostępem i interes się kręcił i kręci dalej. |
15-02-2023, 22:34 | #24 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,082
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
Cytat:
Nikt nie twierdzi, że używanie sensownego sprzętu (w większości chińskiego...) pozwalającego na realizację funkcji serwisowych w dowolnych autach (w tym w Fordzie...) jest "gorsze" od robienia tego FDRSem czy IDSem. Jeśli działa - to jaki to dla kogokolwiek problem??? Natomiast owe "dostępy" - wbrew mniemaniu Kolegi - są dość rozpowszechnione. Szczególnie wśród tzw. "niezależnych warsztatów obsługujących auta marki Ford". Za mniej lub bardziej sformalizowaną wiedzą i akceptacją Ford Polska. Dzieje się tak z bardzo prostego powodu - taki "dostęp" pozwala m.in. owym warsztatom sprawnie realizować usługi (natychmiastowy wgląd w schematy elektryczne czy w workshop manuale) - co skutkuje większym obrotem częściami zamiennymi. W "rewanżu" - oryginalnymi... Tym sposobem "obie strony są zadowolone"... Więc może sobie Kolega "walczyć" a "karawana i tak idzie sobie dalej"...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 16-02-2023 o 08:03 |
|
16-02-2023, 08:02 | #25 |
ford::beginner
Imię: Qba
Zarejestrowany: 16-02-2023
Skąd: Gdańsk
Model: Focus
Silnik: Diesel
Rocznik: 2019
Postów: 40
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
Ponieważ to mój pierwszy post na forum witam wszystkich.
Czytam forum od dłuższego czasu to znaczy od zakupu mojego Focusa i nie miałem jak do tej pory żadnych problemów z pojazdem, dlatego się nie wypowiadałem. Ponieważ ostatnio dorabiałem sobie drugi kluczy scyzoryk po przeczytaniu wątku postanowiłem się zarejestrować i napiszę o dodaniu kluczyka do mojego MK4. Wbrew temu co tutaj przeczytałem, szczególnie wypowiedzi jednego kolegi, który wszystkich poucza i wykrzykuje CAPSE tylko swoje jedynie słuszne racje, dorobiłem kluczyk do mojego samochodu bez żadnego problemu i moim zdaniem bardzo przyzwoitej cenie 740 zł. Firmę bez problemu wyszukałem w sieci w moim mieście, chyba jest ich nawet kilka, kluczyk zakupiłem nowy firmowy Forda na który otrzymałem dwuletnią gwarancję. Nie jakiś tam używany z Allegro co tutaj próbuje się wciskać ludziom, ponieważ garażowi eksperci nie mają pewnie dostępu do legalnej sprzedaży nowych kluczyków bezpośrednio od dystrybutorów tych części i muszą je kupować z drugiej ręki o wiele drożej dlatego tu wciskają, że to nie jest tanie i lepiej dodać używany tańszy. Dlatego wszystkim polecam korzystanie z takich firm, często oferują one dojazd do klienta, są ich teraz setki w całej Polsce, a nie z garażowych biznesów bez gwarancji. Samochody teraz kosztują masę pieniędzy i wydatek tych kilku stów na nowy kluczy z gwarancją zamiast bawić się w jakieś garażowe rzeźbiarstwo, które się nie opłaca przy takich cenach normalnych firm z branży dorabiania kluczyków samochodowych. |
12-03-2023, 09:43 | #26 |
ford::amateur
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 23-12-2022
Skąd: łódzkie
Model: Focus MK3 lift
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 2
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
Dziękuję za "gorącą" dyskusję.
Po przeczytaniu wszystkich postów, które mogły być odpowiedzią na moje pytanie i ewentualną chęcią pomocy, postanowiłem trochę poczekać z decyzją. Liczyłem też, że padnie odpowiedź dotycząca dwóch różnych oznaczeń transpondera w "regenerowanych" kluczykach z ofert w sieci. Z różnych powodów temat musiałem odłożyć, jednak do niego wracam. Na dzisiaj wiem tylko jedno - dodawany kluczyk powinien mieć taki sam numer, czyli F1ET-15K610 AD, tylko czy faktycznie mogą występować z nim transpondery ID47 lub ID49, czy to pomyłka. Niestety nowego oryginalnego nie dodam za mniej niż 1400, przy cenie zamiennika 650-800, takie ceny z ASO i niezależnych w Łodzi. |
12-03-2023, 09:56 | #27 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,638
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
Drogo macie w tej Łodzi.
|
12-03-2023, 10:52 | #28 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,466
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
600-800 kosztuje porządny zamiennik + dopisanie + dociecie grota.
|
13-03-2023, 18:43 | #29 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-02-2013
Model: MK4 Vignale
Silnik: 1.5 150KM A8
Rocznik: 2019
Postów: 34
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
|
13-03-2023, 23:59 | #30 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,466
|
Odp: Jak dorobić nowy kluczyk?
Tym postem potwierdziłes że nasze odpowiedzi na twoje pytania to marnowanie czasu.
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|